• evigkärlek

I väntan på frågan..

Någon mer som bara går och väntar och längtar på att få svara Ja!? Tiden går så sakta ibland och jag ser verkligen fram emot att vara förlovad, bestämma datum för bröllop och sätta igång på riktigt med planeringen!
    I väntan på frågan är det bröllopstidningar, mässa och bröllopstorget som gäller..
    Jag vet att han kommer fria inom några månader för vi har pratat om det.. men ibland önskar jag att tiden gick snabbare.
    Någon som förstår eller har tips på vad jag kan sysselsätta mig med under tiden?

• Svar på tråden I väntan på frågan..
  • Liinda_e

vet du garanterat att han ska fria????
    har han sagt att han ska det?
    jag menar bara så du inte väntar förgäves och blir jätte ledsen och besviken

• Jonna83

haha jag gick oxå o väntade för vi hade pikat o haft oss länge jag var säker på att han snaaaart skulle fråga. Men till slut hade jag så skyhöga förväntningar på det här stackars frieriet att jag gjorde det själv ;) Blev hur bra som helst ;)

• evigkärlek

Ja jag vet att han kommer! innan mars har han sagt och vi har kollat ut ringar och pratat med våra föräldrar :) så nu är det bara att vänta på den stora dagen!

Svar på tråden I väntan på frågan..