• blendie

festpogram ?

Vad har ni använt för datapogram till era festpogram, eller hur har ni gjort? vore väldgt tacksam för tips!!!!!!!!!

• Svar på tråden festpogram ?
  • 071201

Jag använde word och infogade spalter så det går att vika på mitten så det blir högt och smalt. Det var jättelätt jag kan maila dig så du får se.

• 071201

Varsågod du har fått mail. Hör gärna av dig om vad du tyckte om det. Behöver höra kritik!!!

• blendie

TACK snälla vad du e gullig, ska genast gå in och titta!!!!!!!

• Astriden

det är verkligen jätte fint!
    du skulle inte vilje mejla det till mej
    om du inte skulle ha nått emot det så skulle jag gärna vilja sno lite ideér från Er...

Fru Cinderella skrev 2007-11-13 13:56:23 följande:

Jag använde publisher, så här blev resultatet www.brudparet.net/annat/festprogram.pdf
  • Fru Cinderella
    Astriden skrev 2007-11-13 14:04:49 följande:
    det är verkligen jätte fint!du skulle inte vilje mejla det till mej om du inte skulle ha nått emot det så skulle jag gärna vilja sno lite ideér från Er...Fru Cinderella skrev 2007-11-13 13:56:23 följande:
    Har tyvärr inte kvar det i publisher-format, enbart pdf-filen. Men du får självklart låna vissa delar, bara nyfiken, vilka delar :)
  • Astriden

Tycker det va sött med bröllopsdagarna & bröllopsskrocket

Tack

• Fru Cinderella
    Astriden skrev 2007-11-13 15:04:00 följande:
    Tycker det va sött med bröllopsdagarna & bröllopsskrocket Tack
    jo det var lite kul, gillade det där med att ju mer slöjan går sönder *skrattar* testade dock inte om skrocket stämmer!
Svar på tråden festpogram ?