Skor stl 42 och uppåt
Vad har ni för tips på butiker med stora skostorlekar? Kingsize i Arlöv (malmö), Jerns, Wedins (ibland)...vad medr? Har ni hittat bra nätbutiker? Jag vill också gå i högklackat!
Vad har ni för tips på butiker med stora skostorlekar? Kingsize i Arlöv (malmö), Jerns, Wedins (ibland)...vad medr? Har ni hittat bra nätbutiker? Jag vill också gå i högklackat!
Har ni kollat i bröllopsaffärer??? Det har jag hört att det ska finnas tom 44/45 typ!!!
Själv ska jag vara barfota i sanden
Jag har "bara" 41 men ett litet helsike ända, eftersom jag har rät breda fötter och hög fot.. Suck! Jag brukar hitta bra bland finska märken. I Frankrike har de specialbutiker men de har ofta sa himla trakiga skor...
Det finns nat som heter typ Palais des Chaussures som man även kan beställa fran..
En kompis till mig hittade dessa: www.heelicious.com/hogklackat-g10.html
Faller nog in mest under kategorin sexigt men de hade faktiskt några vita modeller men jag undrar om de verkligen är sköna nog att ha på en hel dag eller om de är mest till för att vara fina inomhus ;)
Ett bra tips om man har vägarna förbi Stockholm är antitanti i gamla stan,
där köper jag skor (42)
dom har 42-45 om ja inte missminner mig.
MEn jag vill hitta ett par röda t bröllopet
matcha m rött läppstift, rosor, m2b slips osv
Ngn som vet om 42:or i mörkrött för ett par breda fossingar
Inte superhögklack..
jag har också stora fötter ska ha låga sköna skor i vitt och guld, hittade på rea bordet hos Din sko. jag har varit gift 1 gång förrut och hade då osköna skor jag vill inte lida en bröllopsdag till.
Wow! har din sko damskor i stl 42 helt plötsligt. Jag gav upp för flera år sedan när jag bara hittade 41 och alltid fick promenera därifrån med något från herravdelningen. Får ta en vända dit och spana in läget.
felines, generalskan säger inte att hon har 42... jag (som har 42) kollar in på Din Sko ibland, men de har ALDRIG (fortfarande inte) storlek 42...
De gånger jag hittat finare (konsert-) skor har det varit på Wedins, alternativ i Kanada. Bröllopsskor har jag ingen koll på...
Om någon i tråden hittar ett par fina festskor i strl 42 så kan ju vi andra hyra dem av henne? Billigt och bra...
www.success.nu Dressed for success affären i Skara vet jag har stl 42, jag har den storleken och det lutar åt att köpa skorna där. *Men jag ska fixa klänningen först*
Jag rekommenderar varmt La Redoute www.laredoute.se för shopping av skor i storlek 42/43 för tjej Sökte nu och hitta massor av söta ballerinaskor i alla dess färger, höga klackar var det sämre med.
Annars så kanske du ska ta dig en titt på de amerikanska sidorna nu när dollarn ligger så lågt och köpa på dig några par? Även om du åker på tull och avgifter för frakt så kan det ändå vara billigare med tanke på vad vissa s.k. specialaffärer har mage att ta för skor som är större än 41
Vill du ha mer tips, bara att skriva ett gb-inlägg på min sida
Det bästa med La Redoute sidan är att man kan söka på skostorlek så att man slipper klicka igenom allt
Bra trå.. det här är ett problem!! Vill ju ha fina skor fast jag jag har strl 42! www.duoboots.com kan jag förresten rekommendera vad det gäller stövlar. Har beställt två par från dem utan problem! Men nu var det ju bröllopspjuck som står på listan..
Gav visst fel länk ser jag nu. www.success.se/ är den rätta... och de har bara skor på sin sida.
Hittade precis en massa bröllopsskor i storlekar upp till 42 och 43 på MIPAform, www.mipaform.se. Kolla under "Kollektion" och sedan under "Accessoarer". Finns massor av fina vita skor som jag antar att man kan beställa från dem. Hurra!
Jag har två par brudskor i storlek 42 till salu. Om du skickar mig din email adress kan jag maila bilder.
Jag har beställt 3 par olika ballerina på ebay för 280 kr totalt inkl frakt - rekommenderas!!!
Annars är det som tidigare nämnt:
Jerns
Kingsize
Bekväma skor gbg
Skohuset Lerum
Johanssons skor backaplan GBG
Ecco
Skokanonen Ullared o Jkpg
Danmark - åk över till tex Helsingborg - 50 % av alla damskor finns i 42 i Danmark. Samma sak i England....Wedins kan ha en del
Hihi, äntligen har de uppmärksammat vårt problem i vanliga media! Plus hade reportage där en DinSko representat tydligen uttalade sig om att de skulle börja sälja 42:or från och med juni. Äntligen har de fattat - på tiden :)