• Mirri

Vart hittar jag en annorlunda brudklänning i Sthlm!?

Hej! Jag har frågat förut men frågar igen, var i Stockholms djungel av butiker skall jag börja leta för att hitta en lite annorlunda brudklänning? De flesta klänningar är mer eller mindre prinsessiga, vita med brodyr och pärlor och spets och släp och jag vet inte vad. Det är inte riktigt jag. Det får mig att känna mig som en gräddbakelse Jag söker något i creme eller off-white, alternativt med detaljer i andra färger som blått eller svart. Kan någon tipsa mig om var jag skall börja leta? Tacksam för all hjälp

• Svar på tråden Vart hittar jag en annorlunda brudklänning i Sthlm!?
  • pannkaka

kolla på www.maggiesottero.com har för mig att det finns både guldiga/champagnefärgade klänningar och lite annorlunda grejor och vissa butiker borde väl kunna ta hem dem...

• Ernhake

www.loni.se/

Den tjejen har en del, hon gör även brudklänningar men jag kommer inte ihåg den adressen, finns butik nere i gamla stan på tyska brinken.

• Mirri

Tack! Så mycket fina klänningar det finns!

Pannkaka: Vet du om maggiesottero har någon butik i Sthlm? Jag hittade bara i Malmö och göteborg.

• pannkaka

jag har ingen aning tyvärr...men kolla på företagsregister eller sök på uthyrare/återförsäljare i sthlm så borde väl något dyka upp... det finns ju fler än hon som har lite blandade stilar mend et är lite svårt att hålla reda på. det finns ju några klänningar och designers att välja på... annars kan man ju alltid sy upp en klänning och få den precis som man vill...borde inte bli dyrare än att köpa. Min mamma syr min å den kommer gå på ca 1700 kr inkl underkjol...

• charmed

jo princessa säljer maggie sottero finns i södertälje

Svar på tråden Vart hittar jag en annorlunda brudklänning i Sthlm!?