Vi som aldrig ska gifta oss ...
.. men ändå finns på BT av olika anledningar. Borde vara fler än jag? Jag är här p.g.a mitt intresse för bröllopskläder, bara.
Vem är du? Och vilken är din historia att du hittat hit?
Välkommen
.. men ändå finns på BT av olika anledningar. Borde vara fler än jag? Jag är här p.g.a mitt intresse för bröllopskläder, bara.
Vem är du? Och vilken är din historia att du hittat hit?
Välkommen
Det finns många, många "weddingcrashers" här på BT! Här har du en till..
Jag hittade hit för X-antal år sedan när jag satt och surfade runt på nätet om alla möjliga olika saker. Oftast rörande smink och hudvård. Vad jag än sökte på så fick jag upp massor av länkar till diskussioner på detta forum. Till en början läste jag bara, eftersom jag själv inte alls hörde hemma på ett bröllopsforum. Till slut blev jag medlem i alla fall...
Finns massor av matnyttigt här även om man inte planerar bröllop ... Det är en hop av oss som gift oss .. och fortfarande hänger här .. ;o)
Jag är tärna från början (och en riktig maidzilla också), men även intresserad av en massa annat som diskuteras, typ hudvård, relationer, traditioner, festfixeri...
Själv vill jag nog inte gifta mig, men jag har ändå läst en del här och därmed bildat mig nån slags uppfattning om vilket slags bröllop jag i nödfall skulle kunna tänka mig . Kan tänka mig framtida diskussion med karln: "Tattar-Emma, ska vi inte ta och gifta oss i alla fall?" "Tja, om du måste så kan vi väl göra det, men då blir det inga rosor i brudbuketten och 50 gäster var"
tattar-Emma - Eller hur, samma här! Det diskuteras mycket skoj här och även om jag egentligen inte är någon bröllopsdrömmare själv så är ämnet kul och man bildar sig en uppfattning om div som har med bröllop att göra ändå... Skoj som sagt!
Hello! Här är en till!
Vet inte riktigt hur o varför jag besökte detta forum men fy 17 va mkt jag har lärt mig. Bland annat om smink/skönhet! Jag har gått från "ointresserad av smink" till "sminkar varje dag". Och så bröllop. Va mkt jag kan om bröllop nu, men kommer aldrig att gifta mig.
Men som Tattar-Emma skriver, "... jag har ändå läst en del här och därmed bildat mig nån slags uppfattning om vilket slags bröllop jag i nödfall skulle kunna tänka mig." Klockrent!
Pickolina78
Är det du som heter "bara" Pickolina i den förra/gamla formumet, innan man måste göra ny konto o sen uppgradera för att få tillbaka sitt gamla. Bara nyfiken!
Pickolina78
Ah! Kul att "träffas igen"! Kommer ihåg att du var me i makeupholic-tråden. Fy va jag saknar den.
Jappz! Älskar smink och hudvård.. Fast jag har lagt alldeles för mycket pengar på det sista åren så jag försöker lägga band på mig. Det finns ju en hel del annat man vill ha och behöver oxå.. Haha.. Så för mig är det nog bra att den tråden inte är aktuell.. *asg* Men det är väldigt kul, alldeles för kul, med sådana saker..
Haha! Jag har inte hunnit lägga band på mig. Köpte nyss Stila Smodge Pot geleyeliner. Färg:Lila, annars kör jag BARA svart!!!
Muffins lever farligt!
Det har inte jag riktigt heller *hark* Men jag försöker.. Hahaha... Tänkte jag ska försöka lägga ner lite mer krut på kläder, nu när mitt klädintresse vaknat till liv igen...