• mooogn

"Hoppar" er sida också??

Så fort en ny sida laddas här på sajten så "hoppar" bilden en gång. Hur irriterande som helst! Någon annan som också har det problemet?

Är det något som community-ansvariga/redax kan fixa?

/mooogn

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-06 09:32
    För att förekomma frågor: Ja, det är BARA här på BT det "hoppar". På t.ex. FL är det som vanligt.

• Svar på tråden "Hoppar" er sida också??
  • mooogn
    lilltjejan skrev 2007-11-06 16:51:03 följande:
    nu har det börja hoppa här me...
    Gah, det smittar!
  • Tooticki

Det hoppar fortfarande?

Communityansvarig skrev 2007-11-06 13:45:52 följande:
    Beklagar verkligen, det hoppar här också, jag ska be vår webbutvecklare titta på vad det kan vara
  • miapias

hoppar för mig oxå verkligen irri...

• pickolina78

Det brukar inte hoppa för mig.. Jag har automatisk inloggning. Däremot har jag märkt att det hoppar om jag inte har automatisk inloggning och/eller om jag nyss rensat bort alla coockies och dylikt.. Efter en kort tids användande slutar det hoppa igen. Hmm, kan automatisk inloggning och kakor (coockies) ha något med saken att göra kanske eller är min dator psyko kanske!?

Testade igen.. Jodå, så snart jag loggat ut och tagit bort a-loggning så hoppade det. Rensade webläsaren och loggade in med a-loggning igen och det fortsatte att hoppa.. Nu har jag surfat runt lite och sidan har slutat hoppa...

Har testat det massor av gånger med samma resultat. Fungerar uppenbarligen för mig i alla fall.. Puh..

Mycket strul med sidan för övrigt dock! Trist!

• Tuss78

hoppa å hoppa...jag vet inte jag...

Men jag tycker att det är mycket märkligt att ibland när man skriver ett inlägg så reggas det två gånger. Jag är inte ensam om det.... Tycker ju själv att jag kan uppsfattas som något tjatig då

• miapias

jag har oxå automatisk men det hoppar ändå

• pickolina78
    miapias skrev 2007-11-19 16:51:21 följande:
    jag har oxå automatisk men det hoppar ändå
    Fast det hoppar alltid hej vilt efter jag rensat webläsaren oxå.. Fast när jag surfat runt ett tag på BT så hoppar det mer och mer sällan och till slut slutar det hoppa helt.. Så för min del verkar det vara kopplat till inloggningen och kakorna eller liknande.. Om det är tekniskt möjligt har jag ingen aning om men det blir så varje gång i alla fall..
Svar på tråden "Hoppar" er sida också??