var fira jul?
Ska jag a) fira jul traditionsmässigt i lugn och ro med famlijen hemma eller b) fira i London med pojkvännens familj. Jag vet inte bur jag ska göra! Det vore ett lite enklare val om vi skulle bo på hotell och träffa famlijen då och då men vi ska bo allihopa hos pojkvännens bror (han och frun bor i London). Så det blír alltså jag, min pojkvän, hans bror , hans brors fru, deras två små barn och så svärföräldrarna (som jag inte träffat mkt hittills). Känns lite jobbigt att vara inpå varann så flera dar i sträck... och så kommer jag få åka hem själv tidigare för min pojkvän är ledig över mellandagarna men inte jag. Jag kommer åka hem på annandan och åka dit dan innan julafton. Hm... det lär väl gå på typ 2000 minst också. Men samtidigt vore det väl en "bra grej" för vårt förhållande och så. Vad tycker ni? Funderar på en typ kompromiss, att föreslå att bara han och jag åker dit över en helg i vår o hälsar på i stället när det inte är just jul... men jag vet som sagt inte riktigt. Till saken hör väl också att det kommer vara en av de sista jularna min familj firar i vårt barndomshem, eftersom mina föräldrar ska flytta till lägenhet sen.