• Limbol­ight
    Äldre 31 Oct 23:29
    16914 visningar
    109 svar
    109
    16914

    Skulle kunna gifta mig med denna karl istället!

    Om jag fick chansen skulle jag kunna byta ut min m2b mot underbara Per Morberg vilken dag som helst!

    Har ju för tusan blivit helt betuttad i mannen!

    Hänger som en fjortis och dräglar vid TV:n varje torsdag ,då ursexige Per flyger runt bland sina kastruller och bara är så där underbart hafsig. Han snålar ju inte direkt, varken med kött, smör eller dräpande komentarer. Humor har han dessutom.

    Efter 27 år med samma tant är det väl dags att se sig om efter något nytt Per?

    Eller vad tycker ni tjejer!!??? ;-D

    I lööööööv U Per!!

  • Svar på tråden Skulle kunna gifta mig med denna karl istället!
  • Karis Anneli­e
    Äldre 5 Nov 18:33
    #81

    ja men guuudars ja. de kunde ha hans matprogram varje dag, tycker der ät klart det roligaste kockprogrammet
    Perkuriosa.. tja, såg du nrä han var med på "babben och co."? Där var han ju faktiskt sig själv en del, även om det säkert blir liiiite stelt framför kameran, men han skojade en del och fick leka "gissa bajset" med Jan Guillou. Det slog mig att de där två är lite lika till sättet,,, jägare och konstnärssjälar, lite "adel" och umgås i finare kretsar.... fast Per är ju tusen gånger mer sympatisk...

  • Limbol­ight
    Äldre 5 Nov 18:45
    #82

    Klart att jag såg det!!
    Där var han ju dessutom väldigt snoffsig med kostym och allt!
    Han o Guillou hade nog varit ett intressant disskutionspar vid en middag!!

    Satt precis och funderade på en sak. Per är ju med i en ny film som tydligen ska ha premiär den 16/11. "Iscariot". Där spelar han förmodligen också en riktig typ, eftersom det är en thriller, och givetvis ingen huvudroll.

    När ska vi igentligen få se Per som en normal, trevlig människa, i en huvudroll i en svensk film!??

    Längtar efter att få se Per som "filmhjälte"!!

  • Karis Anneli­e
    Äldre 6 Nov 19:27
    #83

    hehe ja tänk dig han som brandman? Rädda barn ur brinnande hus? Jag tror det skulle passa! Som i "eldstorm" typ

  • Limbol­ight
    Äldre 6 Nov 22:20
    #84

    Du, det var verkligen ingen dum idé!!
    Vem ska vi ringa till och be om detta??

    Eller som modig polis i nån deckarfilmatisering.
    Han kunde väl fått rollen som Gunvald i Beck-filmerna istället!?

    Hade inte heller varit fel med en svensk Indiana Jones eller
    McGyver....

    Suck, vad trevligt det hade varit!!

    Eller en riktigt smaskig kärlekscen.....

    Slurp!!

    Tur att du vill hålla liv i den här tråden med mig tills på Torsdag...

  • Karis Anneli­e
    Äldre 7 Nov 07:33
    #85

    hihi ja det verkar ju som de andra fallit av, trots att det var några till där, som hade betydligt hetare känslor än jag!
    Vi får specialskriva en hel serie till Per, där han är hjälten. Han kanske har olika yrken i varje avsnitt,,, brandman, äventyrare, kapten, pilot, polis och varför inte en riktig don juan i ett?

  • LizaSt­ina
    Äldre 7 Nov 08:00
    #86

    hihi, sitter här på jobbet och skrattar högt. Gillar verkligen den här tråden. Snart är det torsdag, tjoho.

  • Karis Anneli­e
    Äldre 7 Nov 08:17
    #87

    Per for president?

  • pickol­ina78
    Äldre 7 Nov 21:10
    #88

    Tja, alla har vi olika smak. Tur är väl det..

  • Limbol­ight
    Äldre 7 Nov 21:19
    #89

    Håller helt och hållet med dig Karis Annelie!!

    Dags att vässa pennorna!

    LizaStina:

    Imorgon är det dags! Tur att veckan gick ganska fort ändå.
    Finns ett problem bara... sen är det ju lika långt till nästa gång igen!!

    Snyft!
    Gud vad mycket komentarer jag har fått på min "idolbild" av Per på jobbet!! Tydligen är man väldigt för, eller helt emot Per.

    Han är väl en sån folk älskar att hata!!
    Men jag lovar, jag BARA älskar honom! Snart ska jag gå och lägga mig. Vi får väl se om det blir några våta drömmar inatt...
    Hoppas bara att de handlar om Per.. Gud vad snopet och vaknat imorgon och det hade handlat om nån helt annan! Typ Leif GW...

  • LizaSt­ina
    Äldre 8 Nov 12:35
    #90

    Missade gårdagens avsnitt, var det lika roligt som vanligt?

Svar på tråden Skulle kunna gifta mig med denna karl istället!