• fru AM

Skulle kunna gifta mig med denna karl istället!

Limbolight: Du är ju helskön Härligt att du bejakar den här distansförälskelsen!

Jag gillar Per Morberg skarpt. Humor och skarpsinne - cool kille. Snygg? Inte min typ, men jag förstår helt klart dem som gillar hans utseende. (En kompis till mig kände honom när de var unga då kallades han Per "mininäsa" eler möjligen "lillnäsa" )

Dräggla på framför tv:n! JAg tittar och njuter av hans personlighet och charmiga vimsighet!

• fru AM

Han var rätt läcker i filmen "1939" om någon minns den. Osympatisk, men läcker.

Det gäller att skilja på rollkaraktär och Pers karaktär

• fru AM

Det enda jag menade var att vi inte får döma Per efter de karaktärer han spelat på film. Med tanke på att han varit gift med samma fru i 100 år (och hon med honom) så kan han väl inte vara för hemsk? (Är jag naiv nu?) Han verkar ha en bra dialog med sina barn efter det lilla man fått se på TV.

Tänker intre fördjupa mig i detta. Min åsikt står fast han är en originell, cool, rolig kille som gärna skulle få bjuda mig (och min man!) på middag.

• fru AM

Vi lagade Pers fiskmiddag hemma i fredags, med vin, lingonkokta päron, chokladkolasås och allt. Supergott! Duktig pojke!

• fru AM

Men hallå Limbolight - jag vet att det är deppigt att behöva vänta till i februari men igår var han ju i HÖGFORM! God mat och humor på toppnivå!!! (När han joxade med pastejen och sa: "Ja - det här gjorde vi mycket i Singapore, på åttiotalet". Hysteriskt!

Svar på tråden Skulle kunna gifta mig med denna karl istället!