vigselring, slät eller med stenar??
Vet inte vilken rubrik jag skulle lägga frågan under.
Undrar vad ni ska ha för vigselring, slät eller med stenar??
Varför valde ni det ni valde?
Vet inte vilken rubrik jag skulle lägga frågan under.
Undrar vad ni ska ha för vigselring, slät eller med stenar??
Varför valde ni det ni valde?
Min vigselring finns i mitt galleri, den med rosa stenar.
min vigselring är min presentationsbild
Med stenar. Älskar när det glimmar
Den finns i mitt galleri.
Stenar - finns i mitt galleri! Jag har redan diamanter i min förlovningsring, och det skulle se konstigt ut till den designen att ha en slät. Men det är en smaksak - kan tycka att det är supervackert med slät ring. :)
Jag ska har min släta förlovningsring kvar, guldsmeden har bara gjort om den lite. Sen ska jag har en smal ring med många diamanter. sen vet jag att jag ska få en till i morgongåva. Så jag ska har en på varsin sida om förlovningsringen!
Stenar, hade inga på förlovningsringen och ville ha en liten annorlunda, helt egen ring, ska därför beställa en med en lite större rubin, fyra små diamanter, en blå safir och en gul safir. =) Ska bli kul att se hur den blir.
Min förlovningsring är slät så då ville jag ha vigselringen med stenar och med många. Helallians både uppe på och på ena sidan, den sidan som ska vara utåt.
Finns i mitt galleri.
Jag vill ha bling-bling!
Min förlovningsring är slät så vigelringen blir med stenar. Vi funderar på att sätta en större sten på förlovningsringen oxå. Funderar ifall det vore snyggt med alliansring till kanske. Då en variant slät ring/allians och sen önskar jag mig en till alliansring i morgongåva, då blir det allians/slät/allians. Det är snyggt tycker jag.
Jag har två princessslipade stenar i kanalfattning i förlovningsringen (så den är ganska slät :)). Vigselringen kommer vara utan stenar. Jag hade nog tröttnat på att ha för mycket blingbling till vardags så vi satsade på enkla ringar.
Denna skall jag ha som vigselring. Har samma fast utan stenar som förlovningsring.
Galen i stenar, som mitt nick kanske avslöjar =)
Har 7 i förlovningsringen och kommer garanterat att ha i vigselringen, har 2 ringar at välja på dock och jag och karln är inte överens....men stenar ska det vara iaf det är vi överens om ;)
Med stenar! Funderar på att ta stenarna från min farmors förlovningsring, en blå safir (matchar mina blå ögon) och tio vita små stenar (diamanter? Kan väl hoppas.. :) ). Vill lägga till ett gäng vita lite mindre stenar.
Jag har inte riktigt bestämt mig men det lutar åt en med stenar. Egentligen anser jag att en slät vigselring är vackrast och mest klassiskt. Fast nu kommer jag inte använda min förlovningsring hela tiden och därför vill jag gärna ha en vigselring som har lite stenar på sig. Jag lever ett väldigt aktivt liv och därför kommer jag inte kunna ha min förlovningsring på gymet eller när jag tränar utomhus.