• förhoppningsis

ot "gåbort present"

Ska på middag till en killkompis ikväll och hans flickvän är inte hemma. Brukar alltid ha med nått litet när jag går bort men nu har jag absolut ide torka.
    Blommor känns konstigt att ge till en kille, de uppskattar det lixom inte på samma sätt.
    Vin har han määääängder av och han gillar inte choklad.

tips??

• Svar på tråden ot "gåbort present"
  • Azra

Några roliga öl? Om han gillar det..

• Marsaphir Marlean

vin, tråkigt men vanligt.

• Akvavit

Jag köpte med mig 2 stora, tror det var 70 cl belgisk öl för ca 50 kr st en gång, det var väldigt uppskattat. Hade jag glömt tills Azra tipsade här ovanför....

• Tooticki

Hur mycket får det kosta? Jag har hittat den ultimata "gå bort presenten" - Jamie Olivers Flavour Shaker. Finns på Verner & Verner och liknande butiker. Har gett bort den till tre olika personer och alla har älskat den, har en själv också!

Annars en flaska av någon spritsort? Whisky, likör, cognac? För ett tag sedan gav jag och min m2b bort en sån liten plastförpackning med små smaksatta Absolut Vodka, förpackningen var jättesnygg och det uppskattades.

• förhoppningsis

Vad är en flavour shaker?

• Lajsan

en bok om det som är hans intresse

• Karis Annelie

Oj va dyra presenter ni tipsar om! Ger ni verkligen bort saker för flera hundra när ni går bort till folk?? Då skulle man ju inte ha råd o träffa folk mer än ett par ggr i månaden

jag gillade öltipset! Speciellt det där att ge ngn mer lite exklusiv sort, eller extrastor flaska

• förhoppningsis

Tyckte oxå att spritflaskor lät väldigt dyrt för en vanlig middagsbjudning, kanske till nyår eller så...
    Brukar hålla mig till blommor, choklad el vin för 80-100 kr

Svar på tråden ot "gåbort present"