• Sara_

Missfall? eller vad är det som spökar?

Hejsan!

Nu har jag inte haft min mens på 11dagar.
    Tog ett grav test för ett tag sen. Det vissade ett svgt sträck. Skall ta ett nytt idag :D Iallfall så hade jag o min killer sex igår ;) Och nu i morse hade jag fått blödningar Det är inte lika kraftig färg som när jag har mens. Samt att jag har ont i buken i omgångar. (6cm ifrån navlen neråt) Gör något kopiöst ont när smärtan sätter igång. Svim färdig. När jag har mens värk så har jag ont i äggstockarna. Fast jag har sällan ont.

Vet om att där ganska vanligt att få en liten blödning-flytning ungefär vid menstid. Men jag vet inte om det är mens imed att en är så sen. Och att jag har haft symtomer. + ett svagt sträck. Vet också att det kan förekomma efter samlag en liten sparsam blödning,därför att slemhinnan i slidan är känsligare vid graviditet.

Missfall?
    Ren mens?
    Är det för jag hade sex och gravid? (kännslig)
    Eller Mens fast jag är gravid? (kan man ju va)

Ps lekte med hunden igår. :D och flög in i soffa kanten o slog magen. Det är sant så att ni inte tror att jag blev misshandlad. Tol ej sånt Skulle sånt förekomma så hade jag inte varit tillsammans men killen mer ds

// Orolig vad som spökar :(

• Svar på tråden Missfall? eller vad är det som spökar?
  • Sara_

Jo det är det :( Tänkte bara se om det var någon som hade varit med om samma. Som kanske visste vad det kunde vara.

Kram

• Sara_

Var på toa nyss. Och nu är det knappt någon blödning mer. Eller om det nu var mens? Som sagt jag vet ej vad det var :(
    Men skall köpa ett grav test ändå. För att vara på den säkra sidan.

Har hört att man kan vara med barn fast man har mens. Fast då ska det vara mindre mens och i få dagar.

Min började imorse (om det är mens) och är snart slut. Den var inte lika kraftig. Och färgen var ljusre. Så jag kan vara gravid. Kanske ej var något missfall. Och kan oxå ha varit för jag hade sex igår. (slemhinnan är känslig under graviditet)

• Sara_

Hej anonym!

Ajdå :( Så det kan vara så illa kanske.
    Jag får kolla upp det.

Men blödde din kompis något?
    Blödde lite igår o mycket lite idag.

Ps Tur att hon han i tid. Ds

• Sara_

Tack för alla som har svarat :)

Usch blöder ännu. Hmm.. jag tycker det är så konstigt. Färgen är mycket klarare röd. Annars brukar den vara kraftigt röd.
    Blödningen värkade vara över i går natt. Men jag hade lite i morse. Och har nu lite ännu. :(
    Om det nu är mens så var den 11 dagar sen. Brukar vara 1-2 dagar sen annars. Och om den är sen. Så kommer det rätt mycket dom två ibland tre första dagarna. Sen är det på väg över. Men denna gången är det kanppt något. Och som jag skrev innan ej samma färg iheller.

Usch vad jobbit detta är :(

• Sara_

Hejsan jelena !

Tur att det inte var något annat :)
    Grattis till att du väntar barn :)

Vad menar du med MF?

Kram

• Sara_

Hej 15:29 Anonym!

usch stackare :(

Hoppas du mår bra nu. Kram på dig

• Sara_

Mf = missfall. Förstode det sen :) Tack ändå

• Sara_

Hmmf.. var just på toa. När jag skulle byta tamopng. Så var där en liten blod klump på den. Den var ej hård eller nått. Har haft sånt förr. När jag har haft mens då. Men nu r jag juh inte hundra som det är mens. Är det något o bry sig om den lila mjuka klumpen??

Blödningarna är som för.. Lite och färg ändringar

// Orolig

• Sara_

Ojdå... blidde fel där. :)

Hej felicia6!

Är det missfall. Så är det inte lömnt o ta något grav test förren om några veckor. För det kommer ändå vissa posetivt fast man har fått mett missfall.

Hej jelena!
    JO jag ska nog ta kontakt med BM.
    Självklart blir det alltid bäst svar när man får höra det ifrån dom :)

• Sara_

Idag har blödningarna slutat. Har bara varit jätte lite hela tiden. *konstigt brukar ha ganska mycket dm 2första dagarna* Men jag har dock haft blödningar sen i ons. Så vi får se vad det är för något... Kanske juh ha varit en vanlig blödning som man kan få när man är gravid. Kan också ha varit ett missfall, mens, blödning för jag hade sex Vad som helst.

Skall ändå göra ettt nytt grav test. Har inte gjort det ännu. Ville vänta o se hur länge blöningarna höl igång.

Kram

• Sara_

Hej Mollie och alla andra!

Igår hade blödningarna slutat. Men kom tillbacka stracks efter jag skrev detta. :( Men idag har det SLUTAT.

Köpte ett test igår. Men när är det bäst o ta det på moronen eller när som helst.

Om det är bäst på morgonen så får jag ta den imorgon.

Är juh nyfiken om jag är gravid eller ej.
    Fast jag är inte 100% att jag är grvid länge

Kram

• Sara_

Hejsan alla!

Jag tror inte jag ska nämna att mina blödningar har slutat. För fort ag gör det så kommer det igen :(

Hmm.. får vänta med grav testet. För jag vill vänta till blödningarna är över HELT.

• Sara_

Hejsan jelena!

Klart jag hör av mig. :) Hmm.. jag vet ej om mensen är försenad. Det kan juh va mens jag har nu... Vi får se vad som spökar. Kram på dig

• Sara_

Hejsan alla!

jag skulle bara meddela att var inte är gravid. Tycker det är konstigt imed jag fick ett svagt sträck innan.

kram på er alla

Svar på tråden Missfall? eller vad är det som spökar?