• Jockes fru

OT! Trivs inte på jobbet! Hjälp!

Hej vänner...
    ...väldigt OT, jag vet, men behöver prata av mig lite och ni är så HIMLA bra på det
    Känner att jag nått nån slags gräns på mitt jobb, vill inte gå in på detaljer, men jag hoppar långt ifrån jämfota över att gå till jobbet. I know, säkert fler som känner så, men nu mår jag liksom dåligt över det. HUr 17 ska man bryta nån som man känner sig låst i? eller trygg i för den delen..
    Och hur f-n ska man veta vad man vill och som gör en lycklig?
    Hur vet ni?
    Snälla, behöver lite tjejsupport...min man sitter i japan och är dålig på att trösta per telefon
    (kan lägga till mig igen i patetisktråden för nu sitter jag med ett glas vin och tycker synd om mig själv
    Nån vänlig själ som vill dela med sig?

• Svar på tråden OT! Trivs inte på jobbet! Hjälp!
  • SaraoDaniel

här är en till som inte alls trivs på jobbet. Försöker stå ut men hur lätt är det?! ibland vill jag bara lägga mig ner och glömma allt..
    Hoppas det löser sig för din del:)

• Jockes fru

Åh, en syster!
    Tack, skönt att inte vara ensam...
    Hur länge har du jobbat på ditt jobb? Varför får inte du arslet ur?

• SaraoDaniel

jag ahr jobbat där i snart 2 år. För att jag e lat så enkelt är det. Så trist blir så besviken på mig själv, men samtidigt vill jag inte bara säga upp mig, vill ha ett nytt fast jobb att gå till. Men hur lätt är det? nej får skärpa mig! Själv då? vad jobbar du inom?

• Tajci78

här en till som inte trivs :( så tyvärr kan jag inte trösta

• Tajci78

här en till som inte trivs :( så tyvärr kan jag inte trösta

• Jockes fru

Hmm...tja vad ska man säga, vill inte outa allt för mycket utifall det hänger massa folk här som vet vem jag är
    Men jag är butiksansvarig säljare kan man väl säga...i en butik eller ja..ganska stor butik. Och mina föräldrar är arbetsgivare...hajar du problematiken?
    Vad gör ni?

• Tajci78

jag jobbar som undersköterska men jag skulle vilja jobba med något som ger mig mer där jag kan utvecklas och se något resultat i det jag gör för det gör man inte nu

Oj föräldrar som arbetsgivare det låter tufft

• SaraoDaniel

`ja jag fattar! jag jobbar inom psykiatri(vården alltså) trivs bra inom vården men ej inom psykiatrin.Så jag söker men som sagt det jag vill jobba inom måste man har 100 prs erfarenhet för att få, nej skämt och sido, men det känns så. Men jag får ta mig i kragen helt enkelt.

• SaraoDaniel

ett tag funderade jag på att skola om mig till ngt inom blommor flortist eller liknande, men det är inte så lätt att få jobb där hellle. Men skam den som ger sig:)

Svar på tråden OT! Trivs inte på jobbet! Hjälp!