• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • lillamini

hej och grattis alla fruar...
    underbara nyår vad fina ni var jag har inte fått upp några bilder än... den bästa "bröllopspresenten" jag fick var att jag fick veta att min "bäbis" i magen inte är död utan att det hade varit förtidigt för att synas... så jag är glad att det inte kom nått och att jag inte gjorde en skrapning... kram på er alla

• Rocked

Åh vad skönt, vilken bröllopspresent När fick du veta det? Innan eller efter bröllopet?

lillamini skrev 2008-01-05 19:41:49 följande:
    hej och grattis alla fruar...underbara nyår vad fina ni var jag har inte fått upp några bilder än... den bästa "bröllopspresenten" jag fick var att jag fick veta att min "bäbis" i magen inte är död utan att det hade varit förtidigt för att synas... så jag är glad att det inte kom nått och att jag inte gjorde en skrapning... kram på er alla
  • Pärlplattan II

lillamini - Åh, vad skönt!!!!! Vilken tur.. Hoppas det går bra i fortsättningen också!

• Manikos

Men Herre Gud vad roligt lillamini och vilken otrolig tur att du inte gjorde någon skrapning!

• mooogn

Grattis lillamini! Helt underbart!!

Det börjar, så smått, att dyka upp lite bilder på hemsidan (orkar inte ladda upp bilder på fyra sidor så det får bli den officiella hemsidan istället).

Är ni intresserade av att se "låsta" bilder så lämna ett meddelande i inboxen!

Kram

• millanros
    i dag kom sambon hem på förmiddagen.. sprang in o snodde min förlovningsring.... o sen sprang han ut igen och kom in med en röd ros o gick ner på knä och fria på riktigt

blev så glad och överaskad
  • mooogn

Hej igen!

Det är med en liten tår i ögat jag meddelar att jag kommer att avveckla mig lite lätt från BT. Hänger mest på Gamman; här på BT har det varit den här tråden som lockat. Jag kommer att titta in då och då men inte vara lika aktiv längre. Vill ni mig något så är ni välkomna att inboxa eller att titta förbi på hemsidan

STOR kram till alla underbara, varma, härliga, gulliga och fantastiska människor jag har lärt känna under ett år i den här tråden!!! Ni har stöttat och peppat och varit helt otroliga!

/mooogn

• mooogn

En konkurrerande sajt... Inrymmer både familjeliv och bröllop. Den ena ägaren gjorde min bukett och den andra fotade oss

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4