• BröllopA

    Stockholm nya kompisar 7

    Jag hade lite svårt att sova... och det blev inte bättre..

    Jag tror att det kommer gå galant emd ditt syeri... så tar du kuddarna sen !

  • BröllopA

    Du kan ju alltid låna min maskin och behovet återkommer!
    Själv strykfållar jag alltid för det går fort...

    Kram

  • BröllopA

    Oj, oj, oj...vad det var öde här!!!

    Har ni fastnat i motionsspåren efter söndagens moffande !

  • BröllopA

    Haha... gumsestumpan...det var bara roligt... du och jag kanske får ta en TV-spelskväll...men våra talanger !
    Kul att renovera.... själv vill jag ha ny lägenhet... har kanske en på G, men vi får se!

    Jag kommer va botrest i några dagar två veckor framöver så inget fika om inte jag kan va med !!! Men det vore roligt att få in en när jag KAN va med !
    Och det vore kul om Mitzimoe oxå kan häna på !

    Kram på er!

  • BröllopA

    Svarar här också... kan på onsdag!
    vad sägs om vetekatten???

  • BröllopA

    Har inte tid att leta lägenhet eller flytta så vi bor kvar... det är ju inte helt fel ändå!
    Vi får väl hitta någon uppesittarkväll! Cinapuff är bra på BUZZ... men det berodde nog på vinet !

  • BröllopA

    Oj, oj... kan inte bestämma vilken dag som passar mig... julyra... skolyra...kalla det vad ni vill !

  • BröllopA

    jag har blivit dyngförskyld... återstår att se om jag kryar på mig, men ni har väl inte bestämt dag än? Eller blir det onsdag?

  • BröllopA

    Hej alla fuar!

    God jul och gott nytt år till er alla!

    Det blir fika efter jul!

    kram på er

  • BröllopA

    Hej alla!

    Är ni tillbaka i stan och redo för fika???
    Vad sägs om nästa vecka på torsdagen??? Det blir alltså den 17:e! Då är min tenta över så jag kan slappna av :)!

  • BröllopA

    Va roligt att det är så många som hänger på... gamla och nya...fika eller ej...sällskap är välkommet!

    Vi har provat muggen nån gång, men det brukar va lite svårt att få plats om man är många...eller vad säger gumsestumpan, passar du ett stort bord???

    Spelar ingen roll var för mig, men vi kanske ska satsa på en hyfsat tidig tid så ökar möjligheterna till att det finns plats!
    Är 17 för tidigt???

    Rufsmaja verkar hänga på bara det finns bullar ;)!

  • BröllopA

    Detsamma gumsestumpan! Första veckan är alltid tung, men det blir bara bättre! I December hade vi 7 soltimmar här i Stockholm så det kan ju bara bli bättre :)!
    Eftersom ingen skriver nåt tycker jag vi tar muggen... om du har möjlighet att komma tidigt och ta bord så kommer jag och håller dig sällskap från början! Säg bara till när! strax före 17?

  • BröllopA

    Då blir det jag, gumsestumpan, loppan och cinapuff och... vilka mer??? Rufsmaja, blubride, blendie???
    Alltså muggen från kl. 17!!!???

  • BröllopA

    Kvart i fem utanför muggen på torsdag... jag kommer!!!

  • BröllopA

    Var superkul att se er igen och alla hade nåt kul att se fram emot :)!
    Kollar upp v. 8 och återkommer!

    Kram på er

Svar på tråden Stockholm nya kompisar 7