• MissLovely

Varför tog ni bort tråden NAMNINSAMLING???

Nu förstår jag inte..Är det jag som har svårt att hitta den eller har ni tagit bort den här på BT???

I sånna fall undrar jag verkligen VARFÖÖÖÖÖR??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 22:17
    Om ni nu undrar vilken tråd jag menar så är det tråden som handlade om att BT inte respekterar våra personuppgifter efter att Lillsessans riktiga namn las ut!! RIIKTIGT DÅLIG STIL ATT TA BORT TRÅDEN BT!!!!

• Svar på tråden Varför tog ni bort tråden NAMNINSAMLING???
  • MissLovely

Ja..om det inte är jag som är klantig och inte får det att funka.. Kan inte du söka på inlägg. Sök på namninsamling och tryck på den, kommer du med då till sidan med senaste inläggen??

Då är det verkligen dålig stil av BT!!

• valkyriana

Jag hittar den inte heller. Vart tog yttrandefriheten vägen? Vilken av BTs regler följer inte den tråden?

• MissLovely

Det förstår jag inte heller och jag hoppas verkligen att någon svarar på våra frågor, kommer definitivt lämna BT om det fortsätter utan svar. Detta borde anmälas till någon.

• DetOrdnarSig

Jösses, det är ju helt otroligt. Och stackars lillSessan har fortfarande sitt namn utskrivet i vissa trådar.

• MissLovely

JO men frågan är bara vad man kan göra?

Jag vill göra något åt det, vad tycker Ni??

• zukigirl

Tyvärr kan vi inte svara på varför den är borta. Troligtvis beror det på att den strider mot forumreglerna:
    16. Olämplighet, uppseendeväckande och provokation
    Man får inte använda forumet för att bedriva opinion, samla ihop adresser, namn, svar m.m. eller länka till andra ställen som gör detta.

Så fort vi vet mer så ska ni naturligtvis få svar. Någon av oss moderatorer kommer att se till att ni får veta så fort som möjligt.

zukigirl - Moderator Bröllopstorget
  • DetOrdnarSig

Ja, alltså, BT är ju inte en demokrati. De har ju säkert all rätt att ta bort vår tråd, men frågan är ju om vi vill fortsätta vara medlemmar på den typ av site som hanterar rättmätiga krav från medlemmarna på detta sätt.

• Shanti

Men de gånger jag anmält trådar som VERKLIGEN både pekat ut och provocerat människor har ingenting hänt. I detta läget verkar det mer som om ni fegar ur, ni har begått ett riktigt grovt fel och vill gärna sopa undan????

zukigirl skrev 2007-10-14 22:18:39 följande:
    Tyvärr kan vi inte svara på varför den är borta. Troligtvis beror det på att den strider mot forumreglerna: 16. Olämplighet, uppseendeväckande och provokationMan får inte använda forumet för att bedriva opinion, samla ihop adresser, namn, svar m.m. eller länka till andra ställen som gör detta. Så fort vi vet mer så ska ni naturligtvis få svar. Någon av oss moderatorer kommer att se till att ni får veta så fort som möjligt.
    Men de gånger jag anmält trådar som VERKLIGEN både pekat ut och provocerat människor har ingenting hänt. I detta läget verkar det mer som om ni fegar ur, ni har begått ett riktigt grovt fel och vill gärna sopa undan???? Vore kanske bättre att stå för sina misstag.
  • Communityansvarig

Inte behöver ni starta en namninsamling, vi lyssnar på era önskemål ändå

Jag begick ett misstag. jag har också bett om ursäkt för detta.

Förlåt, beklagar verkligen, det ska inte upprepas. Låt det nu med detta vara nog

• MissLovely

Jag tycker att det här är väldiiiigt konstigt.. Vi samlade bara in NICK och inga RIKTIGA namn. Jag förstår att ni inte vet, men vill gärna att någon som vet det ska gå in till den här tråden och förklara situationen. Detta förstör verkligen för BT och det ordentligt.

Yttrandefrihet? Finns det här på BT?

Svar på tråden Varför tog ni bort tråden NAMNINSAMLING???