Bruna eller rosa boxar/ presentaskar?
Var hittar jag det? Kan ju göra egna, har en mall, men skulle vara skönt att köpa dom istället..
Var hittar jag det? Kan ju göra egna, har en mall, men skulle vara skönt att köpa dom istället..
jag lyckades hitta små rosa boxar i en vanlig affär, visade sig att det egentligen var till ringar men man kna ta bort skummet.=) kostade 10 kr för 4 st=)
våra är i kartong med en rosett på i ena hörnet..:) ja på en ica maxi i närheten och sne ekohallen. många affärer har "sånna" 10 kronors hörnor där det kan finnas fanns andra storlekar oxå fast mindre antal per paket.
men sedan så finns det att köpa på nätet, fast dom är såklart dyrare..:S
jag hittade på tradera....fast i o för sig var de varken bruna eller rosa.Man kunde välja på guld, silver och vita, med tillhörande rosett. 100st - 199kr utropspris
Det är väl billigt?
www.tradera.com/search/imp.aspx&catid=&county=&l_desc=
ja om man får dom för 199 kr så blir det ca 2,39 per box ink frakt...:) så det är billigt..
www.westpack.com/default.asp&sender=showtype1&maingroupid=&maingroup=kartonetuier%20og%20boxe&subgroupid=8340&subgroup=1800%20boston%20pearl&idlist=50020,50000,50010&id=50010&ilanguage=svensk
vad tycker ni om dessa?
dom var fina, men vad kostade dom? kunde inte hitta det..? ja det är bekvämt med nätet, hittade dom först i affären av en slump, och sen bad jag andra att kolla i affären hos sig. och toastmadamen jobbar på eko hallen så hon plockade dom där samt snackade med leverantören direkt när han kom=) hehe..
hehe nej inte ännu.kan försöka ta en bild i morgon på dom..? ja det är ju risken med det. men har du kollat dom "vanliga" bröllopssidorna på nätet ang askar?
okej, kan kolla runt lite i mogron..:) vi har inte bestämt ännu..:S funderar oxå på dom olika.. hmm..
Olika? hmm
Jag skulle så gärna vilja ha bruna askar, med rosa band med bruna prickar på..
Bröllopsplaner hade bruna askar på deras bröllop. Kanske kan höra av dig till henne och fråga var hon köpte? brollopsplaner.blogspot.com/search/label/S%C3%A5%20blev%20v%C3%A5rt%20br%C3%B6llop
Kirsto: ja dom har jag sett tack!!
Hejsan. nu har jag fixat bilder på dom.. =)
Var var???
Vill se
Mejla? saganova07@hotmail.com