• 16 aug

Bruna eller rosa boxar/ presentaskar?

Var hittar jag det? Kan ju göra egna, har en mall, men skulle vara skönt att köpa dom istället..

• Svar på tråden Bruna eller rosa boxar/ presentaskar?
  • krian87

jag lyckades hitta små rosa boxar i en vanlig affär, visade sig att det egentligen var till ringar men man kna ta bort skummet.=) kostade 10 kr för 4 st=)

• 16 aug
    krian87 skrev 2007-10-14 21:18:38 följande:
    jag lyckades hitta små rosa boxar i en vanlig affär, visade sig att det egentligen var till ringar men man kna ta bort skummet.=) kostade 10 kr för 4 st=)
    Va? så bra, vart? Jag har hittat på nätet, men glansiga askar, i plast.. jag vill gärna ha kartong eller papper liksom.
  • krian87

våra är i kartong med en rosett på i ena hörnet..:) ja på en ica maxi i närheten och sne ekohallen. många affärer har "sånna" 10 kronors hörnor där det kan finnas fanns andra storlekar oxå fast mindre antal per paket.

• krian87

men sedan så finns det att köpa på nätet, fast dom är såklart dyrare..:S

• lillan31

jag hittade på tradera....fast i o för sig var de varken bruna eller rosa.Man kunde välja på guld, silver och vita, med tillhörande rosett. 100st - 199kr utropspris

Det är väl billigt?

www.tradera.com/search/imp.aspx&catid=&county=&l_desc=

• krian87

ja om man får dom för 199 kr så blir det ca 2,39 per box ink frakt...:) så det är billigt..

• 16 aug

www.westpack.com/default.asp&sender=showtype1&maingroupid=&maingroup=kartonetuier%20og%20boxe&subgroupid=8340&subgroup=1800%20boston%20pearl&idlist=50020,50000,50010&id=50010&ilanguage=svensk

vad tycker ni om dessa?

lillan31 skrev 2007-10-14 21:25:43 följande:
    jag hittade på tradera....fast i o för sig var de varken bruna eller rosa.Man kunde välja på guld, silver och vita, med tillhörande rosett. 100st - 199kr utropsprisDet är väl billigt?www.tradera.com/search/imp.aspx
    [/citat]

Jag hittade dom med. Men inte i dom färgerna vi vill ha, men billigt
    krian87 skrev 2007-10-14 21:23:12 följande:
    [citat]
    men sedan så finns det att köpa på nätet, fast dom är såklart dyrare..:S
    Då ska jag kolla i affärerna med Lättare på nätet ha ha
  • krian87

dom var fina, men vad kostade dom? kunde inte hitta det..? ja det är bekvämt med nätet, hittade dom först i affären av en slump, och sen bad jag andra att kolla i affären hos sig. och toastmadamen jobbar på eko hallen så hon plockade dom där samt snackade med leverantören direkt när han kom=) hehe..

• 16 aug
    krian87 skrev 2007-10-14 21:36:20 följande:
    dom var fina, men vad kostade dom? kunde inte hitta det..? ja det är bekvämt med nätet, hittade dom först i affären av en slump, och sen bad jag andra att kolla i affären hos sig. och toastmadamen jobbar på eko hallen så hon plockade dom där samt snackade med leverantören direkt när han kom=) hehe..
    perfekt ju Nä det står inget pris Säkert DYRA. Men fina Sen svårt, för färgen kan ju avvika sig i verkligheten..
    Har du bild på dina?
  • krian87

hehe nej inte ännu.kan försöka ta en bild i morgon på dom..? ja det är ju risken med det. men har du kollat dom "vanliga" bröllopssidorna på nätet ang askar?

• 16 aug
    krian87 skrev 2007-10-14 21:45:47 följande:
    hehe nej inte ännu.kan försöka ta en bild i morgon på dom..? ja det är ju risken med det. men har du kollat dom "vanliga" bröllopssidorna på nätet ang askar?
    japp, men inga rosa eller bruna, vad jag kan hitta iofs..
    tack
    Ska ni ha placeringskorten på askarna? Vi skulle haft på glasen, men jag vet inte nu.. kanske ska man ha på servetterna, eller askarna...
  • krian87

okej, kan kolla runt lite i mogron..:) vi har inte bestämt ännu..:S funderar oxå på dom olika.. hmm..

• 16 aug

Olika? hmm

Jag skulle så gärna vilja ha bruna askar, med rosa band med bruna prickar på..

• 16 aug

Kirsto: ja dom har jag sett tack!!

• krian87

Hejsan. nu har jag fixat bilder på dom.. =)

Svar på tråden Bruna eller rosa boxar/ presentaskar?