• sept 07

Vad allt kanändras snabbt, forts...

www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2370676.html Här kommer fortsättningen..

Imorse somnade mamma in, nästan en månad efter bröllopet. Vad glad jag är så här i efterhand att vi inte ställde in allt utan körde på som planerat.
    Vet att mamma uppskattade det otroligt mycket och jag kommer alltid ha med mig bilderna av hur fin min mamma var den dagen. Tyvärr gick det väldigt snabbt utför för mamma efter den 15/9, precis som om hon tog sina sista krafter till den dagen och var sedan nöjd efter detta.

Sorgen och saknaden är helt fruktansvärd, vet inte hur jag ska lyckas ta mig vidare ur detta?! Nu finns det ingen mamma att rådfråga som jag alltid kunnat göra eller gå med på stan, baka med, skratta och gråta med....
    Varför mamma?

• Svar på tråden Vad allt kanändras snabbt, forts...
  • Fröken Figo

Hej, först vill jag framföra mina kondoleanser för din mamma.

Jag följde den tråden Och jag gav dig rådet att köra på och ha bröllopet så det var skönt att det blev rätt beslut.

Vad härligt att hon fick vara med på er stora dag och att ni fick ha henne där! Underbart...

Saknaden är fruktansvärd men tänk så här: sorgen är glädjens största stolthet. Hade du inte varit så lycklig med din mamma skulle du aldrig vara så ledsen nu. Det är fruktansvärt, men kärleken är så

Minnen lever kvar alltid! Precis som kärleken. Försök komma ihåg den och din mamma...

• A n n i s e n 070825

Såå jobbigt att förlora sin älskade mamma, känner verkligen med dig!
    Din mamma var säkert jätte lycklig över att få vara med dig på din stora dag!!!

Minnena kommer alltid att finnas kvar men saknaden är svår & tung att bära!!!

Massor av styrke & tröstkramar till dig

• SpookyandKira

Jag laste din tidigare trad med graten i halsen, men samtidigt fick den mig att le, att din lilla mamma bestamde sig for att trotsa lakarna sa hon kunde vara med pa er stora dag, oavsett vad. Marks att hon alskade dig sa jattemycket, och det ar den karleken du kan ta med dig. Sorgen kommer alltid att finnas kvar, mamma gar ju bara inte att ersatta, men de lyckliga minnena av alla stunder du hade med henne, pa stan eller vid bakbordet, och all den karlek hon hade for dig ar starkare an sorgen. Tank vad fantastiskt att hon kunde vara dar, pa er stora dag. Och fast jag inte ar religios sa tror jag att de vi alskar aldrig riktigt lamnar oss. Hon kommer sakert att vara dar med er alla andra dagar ocksa, stora som sma.

• sept 07

Tack för de fina orden, de stärker. Det känns som om mamma kommer hålla en skyddande hand över sina nära och kära. Hon kommer alltid vara med mig, hennes kärlek kommer aldrig att försvinna.

Har en tanke som jag finner tröst i och det är att hon nu är hos sina föräldrar och har det bra. Inte för att jag vet att det är så, men jag finner tröst i den tanken..

Det skönaste är att hon nu slipper lida, men egoistisk som man är så vill man inte släppa taget utan ha henne kvar. Kändes skönt att jag fick vara med och göra henne fin innan hon blev hämtad idag.

Svar på tråden Vad allt kanändras snabbt, forts...