Bilder på inbjudningskort
Behöver få tips och idéer på inbjudningskorten. Har funderst på färgtema cerise och vitt, eller olika rosa nyanser och vitt samt möjligen lite guld också. Några tips, bilder etc?
Behöver få tips och idéer på inbjudningskorten. Har funderst på färgtema cerise och vitt, eller olika rosa nyanser och vitt samt möjligen lite guld också. Några tips, bilder etc?
Gå in i galleriet här och kolla under trycksaker.
Hofsan,
Himla snyggt monogram med hjärtat i bakgrunden. Har letat och letat efter ett liknade hjärta men hittar inget. Får man fråga vart du har hittat det?
Titta gärna på det kort som jag har gjort av tapet som finns i mitt galleri. Det är i färgerna grönt rosa vitt och guld. Det var svårt att fånga färgerna med blixten men bakgrunden är guldig. Du ser en bild på tapeten också där färgerna syns lite bättre.
Om du funderar på att använda tapet kan jag rekommendera www. engelskatapetmagasinet.se. Man kan titta på alla deras tapeter på hemsidan och sedan beställa prover om man vill.
Lycka till!
Du kan kika i mitt galleri på vår inbjudan.
Tack vad kul att höra! Monogrammet har jag fått av en här på Bt för säkert ett år sedan. Kommer tyvärr inte ihåg hennes nick.
Ja de skickas i cellofankuverten och på baksidan är det etiketter med adresserna på.