Present till tärnor...?
Funderar (redan!) på present till mina tärnor! Ska ha två tärnor och vill så gärna ge dom nånting som tack för allt de gör för mig både nu innan och givetvis på bröllopet! Nån som har något tips på vad?
Funderar (redan!) på present till mina tärnor! Ska ha två tärnor och vill så gärna ge dom nånting som tack för allt de gör för mig både nu innan och givetvis på bröllopet! Nån som har något tips på vad?
Hej igen! Jag har köpt en parfym till min syster som ska vara tärna! Men kanske är lite svårt när man inte vet riktigt vad de gillar för dofter? Annars är det nog en uppskattad present!
Hej igen! Jag har köpt en parfym till min syster som ska vara tärna! Men kanske är lite svårt när man inte vet riktigt vad de gillar för dofter? Annars är det nog en uppskattad present!
Något fint armband?
Själv tänkte jag göra ett halsband med ett litet hänge som det står "Tack" på, går på silversmide så jag kan dessutom själv göra det till dem.
bra dannis! .. vill oxå veta tips!
.. PUFF!
till mina tärnor har jag köpt "silver-brickor" som man kan hänga på halsband eller armband. Och på dom har jag graverat in klassiska citat de sagt för flera år sedan.... saker bara vi förstår eller vad man säger
Jag har tänkt att köpa en ring och halsband, från ex. pilgrim eller så, som kommer passa i färgerna med tärnklänningen, den kommer hon få av mig på morgonen när vi gör oss iordning.
Åh, skulle jag också behöva tips om. Vi har en tärna och en marsalk och en toastmadame.
Våra bestmans ska antagligen få manchett-knappar. Det får dom på morgonen när vi gör oss i ordning.
Fotografen som är en vän till oss älskar bärnsten så hon ska få ett set med armband, halsband och ring. Den enda vi inte har bestämt present till är våran toastmaster......?
Våran bestman är ingen kille som har det i vanliga fall så jag måste nog hitta något annat..
stenkrossen: mamma har en jobbar kompis som gör jätte fina smycken som ja med ska ge till mina tärnor på morgonen som tack