"Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
hehehe...skitsnygg! Men liiite urringad kanske? Tar jag på mig en sån så ramlar godbitarna ut!
hehehe...skitsnygg! Men liiite urringad kanske? Tar jag på mig en sån så ramlar godbitarna ut!
*asg* Jag måste berätta en sak... Var på hem och villa mässa i torsdags. Där var det en väldigt kort och väldigt knubbig dam. Jag ger mig fan på att hon hade köpt Madonnas strut-bh för hennes tuttar stod rätt ut och dom var fan spetsiga!!! Jag höll på att kissa ner mig så fnissade jag...
meh... vad gjorde du med listan nu då!!?? Jaha... bara rusa in här och sabba allt du!
Okej, för min del får du vara hur mycket boss som helst. Jag har ändå aldrig haft nån respekt för sådana! *flinar*
Klart att kycklingen ska med... Hon har inte varit inloggad på ett tag eller så undviker hon oss! Nä men jag hoppas hon ska med.
Hur många är vi nu då? Det är ju bättre att boka några platser mer än personer på listan. Tror inte alla skrivit in sig... Dallas har inte skrivit in sig och inte tussen och kycklingen. Är det någon jag glömt?
Jag gissar på att tussen heter Åsa!