• Bauti

Vart kan jaghitta dessa böcker??

Undrar vart man kan beställa egen gjorda bröllopsböcker, som man har satt in egna bilder i, och sedan trycks dom upp.

Har hittat en sida:
    www.ifolor.se/sv_SE/504/Tips.htm

Men vill självklart ha mer tips!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-20 09:55
    Jag har redan beställt och mottagit mina böcker. Det blev ifolor. Är SÅ nöjd!

• Svar på tråden Vart kan jaghitta dessa böcker??
  • Bauti

Silerpil
    Tack, skall genast kolla dom sidorna.

Någon annan som vet??????????????

• Brud 080823

Titta på denna www.myphotobook.se/

Beställde vår semester bok därifrån. Blev jättebra, men det är inte billigt.

• Bauti

Brud080823
    Tack för tipset.
    Men det är just det, det skall vara ok priser. Skall man beställa fem st vill jag inte betala 500:- st.

• september2008

ang www.myphotobook.se

när man köpte en bröllopstidning. kommer inte ihåh vilken så fick man en 150 kr rabatt kod. fungerar bara en gång men om du gör en bok i sin sambo eller en annan släkting så går den att använda flera gånger.

vågar man skriva ut koden här eller??

• Brud 080823

Det var just den jag använde. Jag tog den enklaste varianten, som ett litet kolligieblock 18*18 med 48 sid i. Skulle ha kostat 349 kr plus porto 49kr, men betalade då 248kr med avdragen rabatt.

• Miss Sunshine

I vilken brudtidning fanns koden?

• silverpil

Bröllopsguiden nr 2 2007, sidan 131

• Miss Sunshine

Tack! Den har jag hemma.

• Miss Sunshine

En fundering. Jag gifter mig i februari, men deras kod gäller till 31/12. Tror ni att man kan använda den bröllopskoden till andra bilder? Vi har gjort en fotobok på ifolor av semesterbilder, men skulle vilja jämföra med myphotobook. Vi var nöjda med ifolor, men undrar man kanske kan få ändå skarpare bilder på photobook.

• september2008

Miss Sunshine skrev 2007-10-19 13:29:57 följande:

En fundering. Jag gifter mig i februari, men deras kod gäller till 31/12. Tror ni att man kan använda den bröllopskoden till andra bilder? Vi har gjort en fotobok på ifolor av semesterbilder, men skulle vilja jämföra med myphotobook. Vi var nöjda med ifolor, men undrar man kanske kan få ändå skarpare bilder på photobook.
    jag har skickat efter en bok med bilder på bara barn. ingen som sagt något. så beställ du. hade varit kul och veta vilken som du tyckt varit bäst
Svar på tråden Vart kan jaghitta dessa böcker??