känner mig ledsen idag
Jag har varit ihop med min pojkvän i drygt ett år och han är jättebra på många sätt. Men senaste tiden har jag känt mig besviken och lite tom. Trivs inte riktigt med hur vi har det. Han är inte så jättebra med bekräftelse, vet inte när jag fick höra senast att jag var underbar eller vacker eller något annat fint, förutom "du är också fin" när jag har berömt honom på något sätt. Jämt när jag hälsar på hos honom sitter han och tittar på tv alt. läser någon tidning. Tv: n står för övrigt jämt på. Vi pratar ju ändå, men känns sällan som att man är prio 1 för hans uppmärksamhet. Samma när vi går och lägger oss, han ligger och läser och bläddrar i tidningar fram till halv tolv- tolv, släcker och säger god natt. Jag känner inte för att ta intiativ till sex i ett sånt läge, trots att jag nu äntligen efter en massa strul hittat ett preventivmedel som funkar. Han har inte frågat något om hur jag mår av det eller något och jag har fått fixa allt förstås - bokat tider, fixat, betalat. Känns som att jag mest ger och han inte anstränger sig just nu. Usch. Undrar om han är så här slapp och oromantisk eller om han helt enkelt tröttnat?