• Tylösand

Svenhippa

Hej!
    Vi är ett gäng som ska ha möhippa och svensexa samtidigt för paret. Vi tjejer tänkte börja med att kidnappa brudgummen, och killarna tar bruden.

Har ni några förslag på någon kul aktivitet för brudgummen. Det ska inte vara något som är för manligt, typ skytte, utan något som vi tjejer är bra på.

• Svar på tråden Svenhippa
  • september2008

laserdom är skit kul. om det bara är ni tjejer och brudgummen så klär han i vitt så ser ni han extra bra. näst in till garanterad vinst

• Jockes fru

Tycker killarna ska bjuda på sig själva lite...kan ni inte boka en danslektion...då borde tjejen få brilljera och killarna slita lite hårdare
  • Jockes fru

Skitrolig idé förresten...
    Heja er!

• mandm

Vi hade en svenhippa i omvänd ordning än ni, dvs killarna kidnappade brudgummen och sedan tog vi över. Och då var han rätt sunkig efter att ha tältat en natt. Först fick han grilla burgare i en park till oss. Sedan tog vi honom till ett badhus där han fick fot-och handmassage av oss, hårinpackning, osv. Och så fixade vi så att hans kläder (i skåp) blev utbytta så han fick en cool utstyrsel att sätta på sig till kvällen. Funkar kanske inte lika bra när ni kidnappar först, men i alla fall. Och han bör kansk ha en blivande fru som inte är tok-svartsjuk. Vi hade också funderingar på att spela in en låt men det hanns inte med. En danskurs där han får dansa med alla er skulle säkert vara kul.

• mandm

Ja ... håller alltså med dig
    Jockes fru skrev 2007-10-03 09:09:20 följande:

kan ni inte boka en danslektion...
  • jennysnartfru

gokart är sjukt kul även för tjejer.

• lilltjejan

Gillar ni hästar? I så fall kontakta en ridskola så kan ni få en liten ridlektion :) killen kommer även få en trevlig träningsvärk...

• Serenity

åååh...vilken kul ide!! jag vill också ha en svenhippa! jag försöka tjata mig till en sån sen när det gäller

• thalia82

Jockes fru skrev 2007-10-03 09:09:20 följande:

Tycker killarna ska bjuda på sig själva lite...kan ni inte boka en danslektion...då borde tjejen få brilljera och killarna slita lite hårdare
    Var inte så säker på det. vi är massor (nåja, jag vill gärna tro att det är fler än jag iaf... )av tjejer som totalt saknar taktkänsla och motorik...
Svar på tråden Svenhippa