• rosiew

så var det syrrans tur!

Så var det äntligen syrrans tur att gifta sig och jag har fått äran att vara tärna. När jag gifte mig ordnade hon en fin möhippa och jag skulle vilja göra det samma för henne. Mitt stora problem har då blivit att bestämma när... Hon gifter sig första helgen i februari. Det innebär att det är jul och nyår precis innan. Är det förtidigt att ha möhippan i november eller ska jag försöka klämma in den i januari? Vad tycker Ni? Är mycket tacksam för alla förslag.

• Svar på tråden så var det syrrans tur!
  • DetOrdnarSig

Jag röstar definitvt för januari. Jag tycker att januari är en ganska bra månad för möhippa. Folk är sällan speciellt uppbokade, men är ändå sugna på att hitta på något kul plus att många aktiviteter är säkert inte så uppbokad. November känns lite tidigt och december går ju bara bort. Mina 2 cent.

• Cantaton

Jag tycker januari! November känns vääl långt innan o december är ju som sagt inte att tänka på.

• Tuss78

Fast tänk på att folk kanske har det lite tungt med ekonomin i januari....vill inta vara någon party pooper men det kan vara värt att tänka på.

• DetOrdnarSig

Om man börjar planera nu och kanske t.o.m. samlar in pengar under november, så borde det funka. Jag har varit på två möhippor i januari och kan inte påminna mig att någon reagerade på kostnaderna, men visst kan det vara så att januari är lite skralt.

• rosiew

hej igen!

Nu var det bestämt! det blir januari. så nu är det bara till att bestämma vad vi ska hitta på.

• Fröken Figo

januari säger jag! november är lite för tidigt. ta första helgen i jan som inte är helgdag? Då är det ungefär 3 veckor innan iaf.

• MartinsAnna

Tips!SPA är aldrig fel, tex chokladSPA. MAn umgås under en dag, får behandling, gör sig fin sen och går ut och äter.
    Hoppas det blir bra!

• Borisson

När vi ordnade möhippa för en kompis i januari valde vi mellan vinter och antivinter som tema. Vi landade på vinter och körde på med bastu och isvak. Coolt!

Svar på tråden så var det syrrans tur!