• liz_s

Strippa på svensexa/möhippa - OK eller inte?

HÅLLER MED DIG!!!!!!

Jodie skrev 2007-10-13 00:27:29 följande:
    Förstår att du antagligen är provokativ tillbaka Men till det klippta citatet vill jag bara foga en tanke: tänk OM det är en ensamstående mamma som klär an sig för att hon måste få ihop pengar så de räcker till hyra, mat och kanske hobbyer för sina barn. Tänk: Om det är så, tänk då på hennes barn, vore det inte bättre för hela samhället om hon var hemma med sin barn, tänk: Om barnen får veta (genom föräldrar i publiken) att mamma stod där och blottade sig för att barnen skulle få mat? För så korkade är vi nästan alla att det slank ur oss, om inte av annan orsak så för att det är annorlunda att försörja sig så. Borde inte samhället ta hand om alla så ingen behövde förnedra sig genom att klä sig naken inför publik. Tror någon på allvar att strippan njuter av dreglande fulla män?Överbevisa mig gärna, men en strippa borde ju göra det i såna fall.
    det är inte okej med STRIPPA kommer ALDRIG bli okej med strippa det är förnedrande!
    varför betala för att skada en annans själ?
    varför betala för att hjälpas till ex knark?
    varför betala för att förstöra en mäniska?
    NEJ BORT MED PORREN BORT MED STRIPP INDUSTIN!
  • liz_s

jag menar i största almenhet att mäniskan blir skadad i själen av att sälja sig själv...!

• liz_s

en strippa tar betalaty så vitt jag vet... hon ger av sig/sin kropp och då säljer hon det enligt mig så säljer hon sig själv...

• liz_s

hoppas du skoja med mig att du inte ser skilnaden på att exspandera sin nakna kropp, eller kropp im lätt klätt... och ex arbeta på dagis eller sjukvården eller lärare eler något annat.4

• liz_s

nej men jag tycker bara att det är hemskt jobb förnedrande att sälja sin kropp!!!

• liz_s

SOM DET LÅTER = att ta betalt för sex, är att sälja sig!
    sex enligt mig är mellan två, med någon man älskar =)

• liz_s

SOM DET LÅTER = att ta betalt för det dom gör ex strippa... expandera sig.. tycker det är sjukt att det ska vara så, att man visar upp sin kropp på det viset. det ska vara med dne man älskar. =)

• liz_s

asså modell kan vara delvist rätt delvist fell bara dom mår (äter)bra.... men det är ju inte för att ge njutning till män!!!

• liz_s

ge svar på det du frågar jag tycker det är fel att sälja sig.. tycker synd om dom kvinnor som gör det tycker mycket synd om dom tycker det är hemmskt!

• liz_s

varför helafriden vill män vara med anndra kvinenr varför i helfriden vill kvinnorna göra så mot sig själv mot männen mot männens familjer osv? tycker det är FEL!

• liz_s

ja men tycker det är fel både och!!!!

• liz_s

okej tycker det är FEL med strippor... okej!!!

• liz_s

´nee emen du förstår tydligen inte att jag tycker det... du får väl tycka det är ok om du vill men jag tycker det sjukt att göra sådant i alal fall!!!

• liz_s

hahah det tåls att upprepa något man tycker är så fel!!!!.... =

• liz_s

bra skriver sister 0ff the night! *PUFF*

• liz_s

emn som förstååt och hört är det vanligt med att atrippan gnider sitt kön!!!

Svar på tråden Strippa på svensexa/möhippa - OK eller inte?