Strippa på svensexa/möhippa - OK eller inte?
HÅLLER MED DIG!!!!!!
varför betala för att skada en annans själ?
varför betala för att hjälpas till ex knark?
varför betala för att förstöra en mäniska?
NEJ BORT MED PORREN BORT MED STRIPP INDUSTIN!
HÅLLER MED DIG!!!!!!
jag menar i största almenhet att mäniskan blir skadad i själen av att sälja sig själv...!
en strippa tar betalaty så vitt jag vet... hon ger av sig/sin kropp och då säljer hon det enligt mig så säljer hon sig själv...
hoppas du skoja med mig att du inte ser skilnaden på att exspandera sin nakna kropp, eller kropp im lätt klätt... och ex arbeta på dagis eller sjukvården eller lärare eler något annat.4
nej men jag tycker bara att det är hemskt jobb förnedrande att sälja sin kropp!!!
SOM DET LÅTER = att ta betalt för sex, är att sälja sig!
sex enligt mig är mellan två, med någon man älskar =)
SOM DET LÅTER = att ta betalt för det dom gör ex strippa... expandera sig.. tycker det är sjukt att det ska vara så, att man visar upp sin kropp på det viset. det ska vara med dne man älskar. =)
va?
asså modell kan vara delvist rätt delvist fell bara dom mår (äter)bra.... men det är ju inte för att ge njutning till män!!!
ge svar på det du frågar jag tycker det är fel att sälja sig.. tycker synd om dom kvinnor som gör det tycker mycket synd om dom tycker det är hemmskt!
varför helafriden vill män vara med anndra kvinenr varför i helfriden vill kvinnorna göra så mot sig själv mot männen mot männens familjer osv? tycker det är FEL!
ja men tycker det är fel både och!!!!
*PUFF*
okej tycker det är FEL med strippor... okej!!!
´nee emen du förstår tydligen inte att jag tycker det... du får väl tycka det är ok om du vill men jag tycker det sjukt att göra sådant i alal fall!!!
hahah det tåls att upprepa något man tycker är så fel!!!!.... =
bra skriver sister 0ff the night! *PUFF*
emn som förstååt och hört är det vanligt med att atrippan gnider sitt kön!!!