• jolisa

hjäääälp

Ringarna har kommit, har hämtat ut dem. Jag vet inte bara huuur jag ska fria, hade en ide, men har ångrat mig, ska ju fria imorgon och jag har pAAAAnik!!! ska försöka att fixa barnvakt till våra två stora barn, och kanske kan min mamma vara barnvakt till våran 6 månaders, om jag bara får tag på henne, hon är ju inte hemma!!!!!
    Hjääälp, behöver ideer!

• Svar på tråden hjäääälp
  • Liinda_e

ja shit.....förstår att du har panik.....
    hur var din första ide och varför struntade du i den?

• jolisa

tänkte att han skulle få blombud till jobbet, en ros i taget med en kärleksförklaring, 9 st blombud och en ros när han kommer hem, och då friar jag. Men vet att de har skitmycket att göra på jobbet och de blir nog ganska störda om det kommer blombud hela tiden under dan.

• nyår07

när kommer han hem?

kan du inte bara lämna en lapp som berättar vart han ska gå etc. och vid slutstationen är du?
    Då får du samma tema, dvs en ros på vart ställe.

Kan lämna in i närbutiken tex.

• jolisa

kommer hem 16.30, typ. men mamma verkar inte vara på humör......blir nog med barnen.

• nyår07

har ni badkar???
    ta ett bad efter barnen lagt sig, låt honom gå ned först, så kommer du med vars ett glas bubbel....

• jolisa

jo, det är bara det att vårat badrum är INTE vackert., Men det är klart med lite ljus o mörker så kanske.

Svar på tråden hjäääälp