• Jainy

Fler som kommer att få fruhippa?

Jag kommer att få en fruhippa ist för en möhippa.
    Flera av mina vänner är nämligen
    utomlands innan bröllopet samt att dom bor väldigt
    långt bort och alla inte kunde.

Egentligen ingen info jag ska veta, men började ju undra
    nu mindre än 2 veckor innan vart tusan min möhippa
    tagit vägen =)

Är det fler som fått sin efter bröllopet?

• Svar på tråden Fler som kommer att få fruhippa?
  • Silverax

Ja det verkar så. Jag var ju en av dom som var helt bombsäker på att inte få någon hippa alls men sen kom det mail från en kompis där hon skrev att dom inte lyckats få ihop en dag innan men skulle försöka hitta på något efter bröllopet (som är på lördag!!!). Och lyckades inte det skulle í varje fall hon o jag gå ut och äta. Så från att tro att det inte blir någon hippa alls till fruhippa gjorde mig snarare väldigt glad.

• Jainy

Vad skönt att det iaf kommer att bli någon slags hippa iaf.
    Själv dimper det ner lite kuver här i brevlådan några dar emellan. Jag får en massa uppdrag som jag ska göra., förstår att det är min tärna som skickat men vet inte vad dom ska ha dom till ännu =)

• Pärlplattan

Jag hopps på en fruhippa jag. Det är ingen som ens vet om att vi har gift oss än, så det var ju inte lätt att ordna det innan.. Vi har festen kvar, så det kan ju hända att de hittar på det då. Annars ska jag ge dem lite småpikar under vintern.. :-P

Min svåger och svägerska fick en gemensam gifthippa, när de gift sig. De gjorde det på en fest, där alla var, men ingen visste. Så i släkten finns ju tanken iaf..

Svar på tråden Fler som kommer att få fruhippa?