• Pringlez

Mina vänner formulär?

Hej!

Före jag sätter mig ner och lägger ner en massa tid på att skapa ett nytt formulär. Vill jag höra om någon där ute har ett Mina vänner formulär i word eller pdf som de vill dela med sig av.

Vore väldigt tacksam om jag slapp!

• Svar på tråden Mina vänner formulär?
  • Blivande fru pettersson

Pringlez, min är också kort. Jag tog inte med alla frågor, låååångt ifrån. Men tog med de jag tyckte var roligast, och de som rymdes på ett A4.

Lottis84, vad roligt, några av de frågorna hade jag ju med, utan att veta om att de redan "fanns".

Vinröda par, mail kommer senare ikväll. Ska äta middag nu.

Pust, vad har jag gett mig in på...

MissLovely och Vinrödapar: Skickar mail nu.

Så där ja, mail skickat.

Ingen som har hunnit titta på den och kan säga vad de "tycker". Om den är alltför enkel/dålig/tråkig så kan jag ju sluta maila ut den...

• Pringlez

Den var jätte bra och tyckte om enkelheten inte för mycket liksom!

Jag skickar min när jag är klar dock är den inte för bröllop men det kan vara roligt att få ideer!

Gör så. Bra att du gillade den. Ville inte göra den för stor, eller för personlig. Det personliga kan man ju lägga till själv. Ska bli spännande att se din.

• 071201

Tack snälla Blivande fru pettersson, den var kanon precis vad jag letat efter.

Nallemaja: Absolut. Skickar den på en gång.

Menar förstås Miapias...

_elin_ Nu har även du ett mail i din inbox. Det var det åttonde. Pust!

• september2008

hej

är det någon som har kvar mailet som ni fick från blivande fru pettersson??? min version finns på min hårddisk som krachat och jag skulle bli så glad om någon ville skicka den till mig.

har olssonjennie@hotmail.com

tack

• september2008
    miapias skrev 2007-11-05 10:23:57 följande:
    du har fått den av mig
    tack

Svar på tråden Mina vänner formulär?