• VeroniQue

Brudar i Haninge-området?

Hej!

Jag flyttar till Haninge i april. Det vore roligt att kanske träffa andra från samma område och som kanske också ska gifta sig.

Lite nya vänner är ju inte heller fel. =)

Maila gärna, adressen är: venna@iname.com

Hälsningar
    Veronica

• Svar på tråden Brudar i Haninge-området?
  • Raven1970

Vi får träffas på nått ställe där vi har massor av folk omkring oss. Som tex Haninge Centrum. Men allt sånt kan bestämmas via mail å inte här på sidan.

• Anonym

inte för att det spelar nån större roll, men får man fråga hur gamla ni andra är?

• buselina

Har i och för sej redan mailat ... Men ett litet tips till dom som tycker att det känns konstigt att träffa människor man träffat på internet så kan jag bara säga att det är hur trevligt som helst..precis som när man var mindre och hade brevväxlat med någon i en annan skola lite längre bort och äntligen skulle man få träffa dom... Jag har flera vänner som jag träffat via internet och jag kan nästan påstå att en del av dom känner mej bättre genom alla mail än så´na som känt mej hela livet....

• Anonym

jo men visst! Är det fler som är på?

• Nynnar

Kan bara instämma med Buselina... jag skall faktiskt gifta mig med min blivande man som jag träffade på internet... *ler lyckligt*

• Anonym

Jag bor i Nynäshamn och ska gifta mig i Juni 2004. Vi har inte förlovat oss ännu och det är hemligt fram tills förlovningsdagen(är därför anonym), men om ni ska träffas är jag gärna med.

• VeroniQue

Det är inte alls läskigt att träffa folk från nätet. Oftast är det högst normala människor man möter därifrån. Så vitt jag vet har jag aldrig träffat nån yxmördar-typ....

Alla haningebrudar som vill träffas får jättegärna maila på den adress jag skrev längre upp i listan.

Hälsningar
    Veronica

• Anonym

Är ni allihop från Haninge från början ? Då kanske vi har gått i samma skola :O) ..... Det vore ju toppen kul.Vilka skolor har ni gått i och hur gamla är ni ?

• LillanP

Nej, jag har bara bott i V-haninge 12 år. Kommer från Norsborg från början.

• Raven1970

Jag har gått i Vendelsömalms skolan och Fredrikabremer.

• Anonym

Jag har också gått i Vendelsömalmsskolan och i Fredrika Bremer .... Hur gammal är du

• VeroniQue

Jag har gått i Fredrika Bremer jag med.

Hälsningar
    Veronica

Svar på tråden Brudar i Haninge-området?