kanon lyckad svensexa & möhippa!
Efter alla bra tips från detta forum och som tack till alla hjälpsamma personer har jag länge tänkt skriva en resumé från våran Lyckade Svensexa & Möhippa. Nu gör jag det också ?
I stort sett alla aktiviteter vi gjorde kom vi i kontakt med via tipset från Sonny_4 om sidan www.hittaaktivitet.se stort tack för det. Vi valde trots råden härifrån att köra angående barnvakt och liknande att kidnappa nuvarande brud och brudgum samma dag, vilket tackvare en snäll mormor blev hel lyckat.
Brudgummen fick kvällen innan ett sms med information om att hämta brev i närliggande OKmack i vilket instruktioner och 100 kr att väl förvalta i poker online gavs. Detta var ett kul nöja att följa i uppladdningen kvällen innan via min dator då pengarna skulle användas för att inhandla kläder dagen efter. Dock hade han tur 345 kr att handla kläder för på Myrorna i Sollentuna. Vilket också blev mötesplatsen för dagen. Sedan var det ett späckat schema. Fotokalender till bruden, Backhoppning i Sollenkollen hur lyckat som helst sköna gubbar som skötte det. Boxning på Olympia sport, Beachvolley inomhus eftersom vädret var som det var mycket uppskattat då alla kunde medverka. Efter det åkte vi bastuflotte i mälaren kanonfint dock lite otur med vädret. Sedan avslutade vi med hämtmat från Indiengarden och åt hemma hos mig för att sedan besöka kroglivet i lagom berusning och där möta upp Möhippegänget. Som innan också hade haft en full späckad dag tillsammans. Med ridtur på islandshäst först gången för bruden ;) Smyckestillverkning, kroppsmålning på långholmen vilket ledde till många skratt, och uppvärmning inför nattlivet med vinprovning och god mat. Återigen tack för all hoppas kunna ge andra goda råd nu.