• Höstbrud-07

Brudpar, samma login - kommer inte åt verktyg?

Kan någon hjälpa mig. Jag och min m2b skapade ett gemensamt användarnamn och lösenord i vintras där vi har alla verktyg, planering, bordsplacering osv. Jag uppgraderade mitt konto i veckan och kommer åt mina verktyg som vanligt. Nu när m2b skulle logga in kommer han inte åt dem, den hittar tex anteckningarna, men däremot finns det ingen bordsplacering gjord när han loggar in, men när jag loggar in finns den, och vi använder ju samma användarnamn...

Jag är den enda som har ett nick här på forumet men det spelar väl ingen roll, verktygen och forumet hänger väl inte ihop?

• Svar på tråden Brudpar, samma login - kommer inte åt verktyg?
  • Patrik - Bröllopstorget

Alla verktyg kopplas till ett medlemskap, det innebär att verktygen inte är tillgängliga för andra medlemmar. Men det låter skumt att du har allt utom anteckningar eftersom han hade detta. Det låter som om ni båda försökt uppgradera samma konton men att just anteckningar inte kom med på ditt fast det fördes över till hans konto.

Jag kan visserligen flytta anteckningarna till ditt medlemskap om ni vill det, men som svar på din fråga så är det bara ett konto man kan använda för att komma åt informationen man lägger upp. Just nu finns det inget sätt att dela de privata verktygen med andra medlemmar.

Kreativ VD - Familjeliv Media AB
  • Höstbrud-07

Ok, det var ju väldigt synd för det har varit oerhört praktiskt att kunna ha hela planeringen osv på BT och att båda kunde komma åt den. anteckningarna spelar ingen roll dock, det är bordsplacering, planering, gästlista osv som är det viktiga.

Svar på tråden Brudpar, samma login - kommer inte åt verktyg?