• 080315

Varför blir jag utloggad?

Jag har försökt skriva flera inlägg i olika trådar men när jag postar dem blir jag utloggad och inlägget kommer inte in. Jag har lyckats få in ett inlägg av sex, tror jag. Varförö blir det så? Ohc varför blir jag utloggad?

För se om det här funkar, nu då!

• Svar på tråden Varför blir jag utloggad?
  • 080315

Det gjorde det tydligen... men det är ju så irriterande när jag har skrivit massor och så försvinner det bara...

• Systerbus

Man blir utloggad automatisk efter ett tag om man inte klickar runt på sidan. Välj att logga in automatiskt nästa gång du loggar in så tror jag problemet försvinner.

• 080315

Jag måste väl vara inloggad eftersom jag kan svara på inlägget, eller? Grejen är att jag blir utloggad så fort jag ska posta inlägget. Det funkar ibland men ibland inte. Det här inlägget har jag exempelvis försökt lägga in några gånger.

• Systerbus

Jo fast jag hade samma problem när jag var på systersajten FL. Ibland tog det ett tag att formulera inlägget och under tiden hade jag blivit utloggad, trots att jag hade svarsfönstret upp och skrev i det.

• Patrik - Bröllopstorget

Det kan ha två orsaker, det ena är inställningarna i webbläsaren som kanske "cachar" alla sidor på Bröllopstorget, i detta fall räcker det att man återställer "cache/tillfälliga filer" till inställningen som heter "Automatiskt" eller "Standard".

Den andra orsaken kan bero på vilken operatör man surfar med, en del mellanlagrar våra sidor i en s.k. proxy för att det ska gå snabbare att surfa utan att tänka på att vi är en sajt man kan logga in på. Vi har t.ex. haft stora problem med operatören 3 (tre.se) som mellanlagrar sidor hårt. För att rätta till detta måste man kontakta operatören och klaga så de kan lägga in Bröllopstorgets sajt på deras undantagslista.

Kreativ VD - Familjeliv Media AB
Svar på tråden Varför blir jag utloggad?