• Morr

Ringarna har kommit!!!!

Nu är det på riktigt!! vi hämtade ringarna idag och med graveringen kändes allt på riktigt helt plötsligt... förstår inte riktigt hur det ska gå att hålla sig ifrån ringen i TVÅ veckor nu... en bild på ringarna vi valde: www.jempguld.se/pub_images/original/803_4_5_5_5_1061.jpg
    precis så enkla och fina som vi ville ha.. det är en kraftig rundning inuti som är sååå fin!! verkligen nöjda!! hoppas att två veckor kan gå fort!!

• Svar på tråden Ringarna har kommit!!!!
  • MartinsAnna

Va fina ringar=)Grattis!Vad har ni skrivit i dem?Jag är lite sugen på att ha fingeravtryck eller ngt i stil med"mitt hjärta är ditt" skrivit. När jag då förlovar mig med min drömprins=)

• Morr

Tack! Ringarna är väldigt enkla och tidlösa, min m2bs mammas ring ser nästan lika dan ut upptäckte vi efter att vi bestämt oss, och de förlovade sig för över 30 år sen!! Det står elefantsko Namn xx/9-07... elefantsko är ett internt "säg" mellan oss om man mimar det på engelska ser det ut på läpparna som man säger "I love you"...till vigselring blir det antagligen en i vitguld, ganska lik förlovningsringen med någon/några diamanter i!! Jag var jättesugen på att ha vår egen handstil istället men gick inte att få på jempguld så vi struntade i det, men jag vet att det går att få sitt fingeravtryck någonstans i england, sök på fingeravtryck här på forumet så får du säkert upp nåt! När ska ni förlova er?

• MartinsAnna

Vad häftigt att det fanns liknande ringar för 30 år sedan. Det innebär att ringarna blir aldrig tidslösa, vilket är kanon!Vad häftigt av er, med elefantsko. Kul att ha ngt eget!Hmmm, jadu, jag vet inte när vi ska göra det, men min sambo vill överraska mig, så långt vet jag!Tack för tipset!Förresten, ska ni gifta er inom ett år?

• Morr

Jo det känns som att de är tidlösa! Men nu har vi gömt ringarna så vi inte ska titta på dem innan det är dags nästa vecka, blir mer spännande på så vis! Jag skulle kunna tänka mej att gifta mig inom ett år men vi ska genomföra en jätteflytt i juni 08 så min önskan är aug 09 på min farmors födelsedag! Jag föddes nämligen på hennes bröllopsdag, men vi får se.. beror på om vi vill ha höst eller vinterbröllop! Min sambo vill inte börja planera förrän ett år innan och nu har vi så mycket annat framför oss, men förlovningen är definitivt ett startskott till giftermål inom en snar framtid!

Svar på tråden Ringarna har kommit!!!!