• Liten liten kanin

Saknar inlägg i gamla trådar

Hej!
    Är jag knäpp, blind, ouppmärksam... eller stämmer det att inlägg i vissa gamla trådar har försvunnit iom uppdateringen av BT? När jag läser i gamla trådar så stämmer inte svaren med trådstarten. Tex kan första svaret på någons tråd kommentera någon annans inlägg, som inte finns där längre. Mkt irriterande. Hoppas ni förstår vad jag menar... :)

• Svar på tråden Saknar inlägg i gamla trådar
  • thalia82

om du är knäpp, blind och ouppmärksam så är jag oxå det. Så du är inte ensam. ;)
    Lite trist att de försvummit, men uppdateringar av det här slaget är sällan problefria. spelar ingen roll hur mycket man betar innan.

• Liten liten kanin

Haha, ja det var ju skönt. Antingen är de borta eller så är jag åtminstone inte ensam om mina krämpor. :) Win-win-situation! :)

• Zozo

Annars kan det vara sa att nagon blivit portad fran BT och da försvinner alla denne persons inlägg, men svaren folk har gjort blir kvar.

• valkyriana

Då är det många som har blivit portade...

Då jag söker på gammla trådar är det som goddag yxskaft diskussioner

• Patrik - Bröllopstorget

Det där låter mystiskt, det vill jag gärna titta lite närmare på. Har ni något exempel?

• ninjan

i debattforumet finns en tråd som handlar om träningsmusik. I "gamla bt" svarade jag i den tråden, men mitt svar finns inte med i nya bt. Där är ännu ett exempel.

• PennyJenny

Ah, det kanske förklarar varför jag trott att jag led av taskigt minne efftersom jag tyckte att jag hade skrivit i en tråd men inte såg mitt inlägg. Men då är det inte så utan att det fattas inlägg. Det var i trådar kring dagarna kring lanseringen av den nya sajten.

Svar på tråden Saknar inlägg i gamla trådar