• Svar på tråden köpte en liten sak åt flickvännen, vad tycker ni?
  • rocketqueen

Jag tycker personligen att sådana saker är gräsliga... Men är det det din flickvän gillar så är det ju en utmärkt present!

• Stollen

haha, varför tycker du det rocketqueen?
    hon kommer säkert tycka om den, hon är den "typen" ;)

• Gable

Den var väl söt, men ingenting som jag hade kissat på mig av upphetsning av att få.

Men visst hade jag blivit glad om min man hade tänkt på mig och köpt en grej till mig, bara så där.

• Stollen

jo det är ju bara sådär, alltså inget vi ska fira eller så men aja, tanken som räknas :)

• rocketqueen

För att jag tycker att det är en oerhört opersonlig, meningslös och töntig sak. Jag är inte mycket för sådant som är gulligt, jag vill hellre ha sådant som jag kan använda eller något som i mina ögon är lite mer stilfullt. :D

Tror hon kommer att bli jätteglad då! Alltid kul när man känner att man får lite extra uppskattning.

• Lyckligt gift!

Du är gullig som köper present, men det är lite ute med såna nallar tror jag, om jag ska vara ärlig. Ge henne en ros o säg att du älskar henne istället? Eller så älskar hon nallar med förtryckt text och då är ju allt frid o fröjd.

• Stollen

Tack för att ni säger vad ni tycker tjejer, får bli er uppgift nästa gång att hitta på något då ;)

vad är stilfullt för dig då rocketqueen? blev nyfiken när du sa så ;)

En ros och tre små ord blev det förra gången, vill inte att det ska bli så tjatigt men visst kommer det bli en ros fler gånger :)
    hon kommer tycka om den, det är jag säker på :)

• rocketqueen

Hehe, kan iofs bli aningen svårt när vi inte känner din flickvän! Men tips är ju alltid bra... :D

Stilfullt för mig materiellt sett skulle nog vara någon speciell parfym, en sminkprodukt, mitt favoritgodis, -vin, -ale eller min favoritmat, något användbart som en fickkniv eller ett verktyg, en vacker växt (gärna en stor grön växt eller en orkidé), biljetter till operan, några lyxiga underkläder eller någon härlig duschgel från en serie som jag gillar. Så länge det är valt med omsorg, alltså att han vet att jag verkligen gillar det som han köper, så visar det att han känner mig och det tycker jag om. Det kanske låter som om att jag är väldigt kräsen, men så är inte fallet, dyrt eller billigt spelar ingen roll och jag blir jätteglad för alla presenter jag får.

Blommor är trevligt, det verkar de flesta tycka om.

• silverdrake

blommor blir aldrig uttjatat, man kan ju komma med olika sorter desutom....

jag skulle älska att få t.ex en rosor och en pralinask, (en lite exklusivare dvs inte alladin, måste inte vara dyrt räcker med bara några få praliner, bara det är bra kvalité)

• Stollen

jo lite svårt kan det bli ;)

det är inte riktigt hennes "grejjer" du tipsar om, jag menar inte att säga emot för ni känner ju henne inte ;)

kan beskriva henne lite kort den typ av tjej hon är;
    Glad, positiv, blyg, bor fortfarande hemma och i samma rum som hennes två yngre bröder. går sista året i gymnasiet och på fritiden dansar hon.
    det är väldigt sällan hon sminkar sig, nästintill aldrig.
    praliner och lite finarew choklad är hon inte så förtjust i, Marabou ska det vara men komma med en sån chokladkaka, njae ;)
    Jag har en 8 timmar lång bussresa framför mig så blommor kan jag inte ta med till henne den här gången och hon möter mig vid terminalen så jag har ingen chans att köpa där men underkläder, där sa du något rocketqueen, det ska jag komma ihåg till nästya gång :)

Svar på tråden köpte en liten sak åt flickvännen, vad tycker ni?