Ensam kvar, gå miste om romantisk dröm!
Jag har varit tillsammans med min pojkvän i över 2 ½ år och allt e frid o fröjd men nu börjar jag känna smått panik när hela omgivningen helt plötsligt tagit dessa stora framtids kliv.
2 av dem har gift sig och 2 av dem ska ha barn snart.. fram till för ungeföär en vecka sen så var de flesta förlovade förrutom min bästa kompis som nyligen träffat en ny kille.. men för ett par dagar sen fick jag en gullig bild på en hand med ring på fingret då visades sig att hennes kille ville förlova sig me henne o nu e jag helt plötsligt den enda utan vare sig förlovning ring, barn eller gift..
så helt plötsligt börjar jag känna mig lite utanför..
till saken hör ju att min pojkvän har varit förlovad innan.. men då av den anledningen "för att få slut på tjatet"
och jag är en obotlig romantiker och vill verkligen ha det där romantiska frieriet o hela paketet men han förstår inte vitsen av att vara förlovad o skulle gärna slippa..
så han lär ju inte komma me någon ring o jag är inte den som tjatar så nu e man mest ledsen o besviken att man inte kommer bli en i gänget..
för även om han skulle ändra sig så e de bara för att han vill göra det för min skull inte för han själv tror på det..
krångligt va.. världsproblemet nr 1..
men som sagt man e tjej.. man analyserar sönder grejer o ja.. det gör lite ont i hjärtata..
någon som e i liknande sits eller har varit som har lite uppmuntrande ord på vägen =)