Hur länge har nialla varit tillsamans med varandra
hur länge har nivarit tillsamans innan ni friade och innan ni gifter er
hur länge har nivarit tillsamans innan ni friade och innan ni gifter er
Jag 27, han 31.
Gifter oss 08-08-23 och har då varit tillsammans i 7,5 år.
Vi gifte oss juli-07 och hade då varit tillsammans i ganska precis två år. Vi är 37 och 33.
Jag skulle aldrig vågat gifta mig så tidigt när jag var under 30... vilket inte betyder att det är fel, men jag hade inte vågat :)
Vi har varit tillsammans i 9 år, förlovade oss nu i sommar och kommer att gifta oss på vår tio-årsdag nästa sommar. Vi är 25 och 30.
Vi har varit tillsammans 6½ år, förlovade oss efter 9 månader, han friade sen i april förra året (för att det ska vara så tydligen ) och vi gifte oss 4 augusti
Och vi är 22 (han) och 23 (jag) =)
Tillsammans sedan 14 år tillbaka.
Sambo efter ett halvår, förlovade oss ett år senare, gifter oss lite mer än ett år efter förlovning (= ca 2,5 år efter att vi träffades). Inga barn.
Var 31 resp. 35 när vi träffades.
Vi är båda 36 år, sambo blev vi för 12 år sedan när vi hade känt varandra i ett halvår. Vi förlovade oss efter 11 månader och har nu två barn och gifte oss 070707.
vi är båda 22 träffades januari 2004, samma år som vi fyllde 19, flyttade ihop direkt efter studenten samma år och förlovade oss 2 juli, också samma år, köpte hus ifjol sommar, och tänker nu gifta oss nästa sommar 5 juli, när vi båda är 23 och varit ihop 4,5 år.:)
Vi hade varit tilsammans i 2,5 år när vi förlovade och kommer att ha varit ihop i 4 år när vi gifter oss!
Kommer att gifta oss nu efter 10år tillsammans. Har varit förlovade i 6år.
Jag är 32 och han är 34.