mitt lilla problem
Jag och min sambo sen 6 år tillbaka är inte förlovade, vi har varit det tidigare i vårt förhållande men hade så stora problem att vi bröt förlovningen och har inte använt ringarna sen dess. Trots detta håller vi som bäst på att planera bröllop. Bröllop var inget vi hade tänkt tidigare men vi diskuterade barn (han vill inte ha barn ännu) och jag anklagade honom för att inte vilja binda sig till mig, han kastar sedan ur sig att han hellre gifter sig med mig för att bevisa att det inte är så än skaffar barn just nu. Då planterades första tanken på det. I Maj efter en firmafest (vi jobbar på samma företag) började vi prata om det i bakfyllan (många på jobbet hade just förlova sig)han sa att han ville ha ett sommarbröllop men denna sommar va lite för nära in på så då bestämde vi att nästa sommar men fortfarande lite löst planerat då ännu. Sedan nu under sommaren har vi palnerat datum och HAN ringde och bokade kyrkan färdigt för någon vecka sedan. Men mitt problem är att han fortfarande inte friat. Vill ändå att han friar till mig, efter det kan vi ju lixom börja berätta åt våra familjer o sånt.I dag e det bara 11 månader kvar....Nå han säger att han nog ska gör det men vill ju att edt ska bli snart men vi ha nog kikat ut ringar vi skulle vilja ha...Nå kanske alt ordnar sig snart..