• charmed

Foton på ex

nu har jag inte läst hela tråden men jag och min sambo har båda gjort oss av med bilder på ex,tjaa för att mina inte var särskilt vackra så varfrö vilja stirra på deras nylle och min sambo ja delvis av samma nledning som mig och sen så råkar han tycka väldigt illa om sitt ex,VÄLDIGT illa om henne så han vill helst inte bli påmind om sitt misstag att ha varit ihop med henne överhuvudtaget *detta är då hans egna ord!*
    Men jag tror att om det varit kära ex som tagit slut med pga av kärleken försvann,allstå på ett harmonsikt och ömsesidigt sätt så är det ju inga problem att ha bilder och så kvar. Det är ju då en lycklig tid i ens tid man vill minnas och inte så mycket just exet tror jag.

Men som sagt...jag har alltid lämnat mina ex när jag känner att nä usch vad jag inte står ut med människan

Om jag någonsin skulle lämna eller bli lämnad av min älskling så skulle jag nog spara bilderna då de skulle påminna om min första gång som sambo,första gång jag inte bor hos mamma,fadern till min första bebis och så min allra första kärlek

men skulle han vara otrogen mot mig så skulle jag bränna upp alla korten i hans lägenhet och se till att hans kläder,data ja allt som han håller kär skulle finnas med i min lilla hemgjorda brasa muahahahahahahahahahaha

Svar på tråden Foton på ex