Foton på ex
BMTS,
Fast skulle det inte vara värre om bilderna var gömda? Uppenbarligen är det inget han försöker dölja för dig ... tror du att han medvetet har sparat bilderna? Eller bara inte raderat dom ...
BMTS,
Fast skulle det inte vara värre om bilderna var gömda? Uppenbarligen är det inget han försöker dölja för dig ... tror du att han medvetet har sparat bilderna? Eller bara inte raderat dom ...
Cousin, jag tycker jag ser massor av varnings signaler ... Det kan nog vara bra att utreda er relation innan ni tar nästa steg och flyttar ihop ...
Problemet verkar ju inte vara fotona egentligen, utan problemet verkar ju vara att du inte förstår relationen han har med tjejen ifråga .. så du måste nog reda ut det.
Att inte få hälsa på din granne tycker jag är att gå för långt .. speciellt som du redan gått bakom ryggen på din pojkvän och pratat med grannen om att ni hejar bara när pojkvännen inte är med ...
Du måste nog försöka sätta ned foten och försvara dina värderingar (eg hälsa på grannen är OK), för om du låter hon styra dig till beteenden som du inte är bekväm med .. så kommer han att fortsätta med det. I längden blir det ohållbart.