Inlägg från: Råttan7300 |Visa alla inlägg
  • Råttan7300

Foton på ex

Har inte läst igenom hela tråden nu, men har innan jag upptäckte denna startat en egen nästan lika dan.
    Och jag rensar allt från mitt förflutna innan jag går in i ett nytt förhållande.... kort och minnes saker går bort i en ny relation....

• Råttan7300
    snöflake skrev 2007-10-14 21:14:37 följande:
    Håller med alla som säger varför hålla kvar gamla x i byrålådan. Dom finns väl isåfall i ert minne. Det räcker väl. Ska ni ta fram dom och vissa era barnbarn. "ja, ser du gumman den här killen hade jag sex med i Grekland och denna var en riktig goding..."??Er nutid och framtid är väl viktigare?!!Min blivande har varit gift och jag är inte särskillt intresserad av att han behåller dom korten (inga barn -det hade varit en annan sak då är man för evigt involverade i varandra och barnen kan behöva se att det fanns en lycklig tid mellan sina föräldrar).Det är vi nu och våra gossar som gäller. Hans gamla relationen fungerade inte och är oviktig idag. Jag själv har rensat för några veckor sedan och det var skönt. Fina minen har jag av mina x kvar i minnet men de tillhör det förflutna och jag behöver inte utsätta min blivande man för dessa x:n. Varför provocera??
    Håller med dig i dina ord....
Svar på tråden Foton på ex