• Petra74

Vi som gifte oss 4 augusti 2007-ny tråd då den gamla är stängd

Vår gamla tråd är stäng såg jag och eftersom att några av oss hänger kvar startar jag en ny.

• Svar på tråden Vi som gifte oss 4 augusti 2007-ny tråd då den gamla är stängd
  • Stefans fästmö

Tjoho tjejer, nu har även jag hittat hit! :) Har inte skrivit nåt sen innan bröllopet, veckan efter blev inte mindre hektisk den med alla släktingar som var kvar o som vi ville träffa, förberedelser för bröllopsresan mm... Vi hade en helt underbar bröllopsdag, kändes så härligt!! Var inte ens nervös... ;) :D Och bröllopsresan, 2 veckor på Korsika, var fantastisk den med! Kom hem i lördags o längtar redan tillbaka till solen...

Jag har fått papper från Skatteverket, men det står fel på mitt tidigare namn!! Jättekonstigt, mitt nya namn är rätt, men på mitt tidigare namn står det makens namn (o mitt nya), inte mitt flicknamn!! Jag ringde idag o då hade förstås handledaren gått för dagen (kl 14!) så jag fick prata med en annan som inte egnetligen jobbar med de ärendena, och i hans dator stod det rätt... Så himla konstigt!! Men han skulle iaf skicka nya papper så får jag väl hoppas att det står rätt där då... :-s

• Fru Johansson

Nytt nickname då det krånglade när jag skulle in på nya bröllopstorget!
    Mitt gamla var Petra74.
    har fått mitt nya körkort!!!!

• Fru Bernhardsson

Hejsan

Hittade hit... Igen:)
    Har bara körkortet och passet kvar att fixa sen har jag bernhardsson på allt:)

• maljor

Fru Berhardsson

Ni var superfina =)=)

Ska få se film från våran vigsel snart hoppas jag =)

• Fru Bernhardsson

ni kan ni se vår bröllops dans " överrasknings dans efter valsen:)"

• tekanna

Har alla fått sina nya namn registrerade nu? Här händer inte något alls... Jättekonstigt! Börjar undra vart felet ligger, det har ju gått en månad.

• maljor

Har du inte fått det än? Då skulle jag ringa och fråga vad som hänt. Papper kan ju faktiskt försvinna i brevgången =(

• tekanna

ja, kanske borde man det... har mejlat prästen för en vecka sedan för att höra att hon skickat iväg papperna, men inte fått något svar. det är så tråkigt när man går in på skatteverket så står det civilstånd: ogift och gamla efternamnet.

har förresten lagt upp bilder i mitt galleri här på bt från vår dag om någon är nyfiken.

• maljor

Kan inte se dina bilder. Du har inte klickat i det alternativet så det är synligt för oss andra

• maljor

Gud va fina ni var!!!

Nu vill man ju inte visa fler bilder när ni alla är så fina!!!

• tekanna

Tack!
    Ni var också jättefina!!

• Fru Johansson

Min namnändring är klar och jag har fått mitt nya körkort! Det känns lite konstigt och det blir fel ibland när man ska signera!

Svar på tråden Vi som gifte oss 4 augusti 2007-ny tråd då den gamla är stängd