• Petra74

Vi som gifte oss 4 augusti 2007-ny tråd då den gamla är stängd

Vår gamla tråd är stäng såg jag och eftersom att några av oss hänger kvar startar jag en ny.

• Svar på tråden Vi som gifte oss 4 augusti 2007-ny tråd då den gamla är stängd
  • maljor

Därför det har varit så lite liv i den då ;)

Vad var det för vovve?

• Petra74

Stänger de inte även när den har varit igång en viss tid också?
    Kände iallafall att eftersom några av oss har skrivit efter bröllopet så startade jag en ny tråd, dör den ut så gör den!
    Vår lilla vovve är en blandis: golden/labbe och går att se på petraj74.blogspot.com

• maljor

Jo efter 3 månader stängs trådarna.

äh, dumma dator. Får kolla bilder sen för just nu så vägrar datorn öppna bilder =(

• Petra74

Hoppas de andra från den gamla tråden hittar hit! Vill ha kontakt med blivande fru lindgren

• maljor

Ja det hoppas jag med. Vill se fler bilder från allihopa

Jag hajjar till varje gång jag läser lindgren... hette det som ogift

• Petra74

Ja henne jag vill höra från är numera fru Lindgren antar jag. Hon frågade om vi hade festen på ett ställe och det hade vi. Till saken är att det var ett annat brudpar där och nu är jag nyfiken på om det var de! Vi hade iallafall samma fotograf!

• Fru Lindgren

Nu har även FRU Lindgren hittat hit!! =)
    (fd Blivande Fru Lindgren)

Petra74 - kikade in på er bröllopssida och tyckte allt att jag kände igen dig från fotografierna - minns inte att vi pratade så mycket, men jag vill ha det till att jag hejjade på dig. Kan det stämma? =)

• Anncha73

Hallå på er...

JAg gifte mig oxå den 4/8 kul att tråden fortsätter å är vid liv..:D

Så hur känns det för er att vara gift då?

Jag fick med posten igår från skattemyndigheterna å vägvärket (byte av körkort) med mitt nya efternamn Rönnqvist

Fasen va skumt det kändes... Först tänkte jag "Vem är det här då?" Fast det blev mer verkligt nu att man är gift tycker jag..:D

• lillfrugan4/8

hej nu har jag oxå hittat hit hoppas allt är bra med er alla

• Petra74

Fru Lindgren:
    Jo det stämmer att vi hejade på varandra!

Svar på tråden Vi som gifte oss 4 augusti 2007-ny tråd då den gamla är stängd