• brud 070901

Urspårad svensexa....

min m2b blev bortrövad i lördags...

det var en jätte rolig dag inplanerad med inspelning av acctionfilm men också lite "skämmas" grejor och sedan fest med middag på kvällen...

jag har varit lite involverad iplanerna då han som höll iallt bor en bra bit härifrån. Så jag hade "godkännt" en del grejor bla en strippa!!!!

Jag fick sedan en video på elendet mailat till mig där jag ser hur denna strippa (hade tydligt sagt att om det blev en strippa så skulle det vara rumsrent) bokstavlit talat gnider sin nakna "underdel" mot min sambos ansikte.... VA FAN.. det var allt annat änn rumsrent.

jag vet att det är hans svensexa och allt men, det betyder väll inte att man får bete sig hur som helst mot sin partner.

jag vill höra era åsikter oavsett hur de änn må vara..

ös på!!

• Svar på tråden Urspårad svensexa....
  • The flight attendant

En fråga bara; var hon naken? Alltså inga trosor på sig? Är inte det olagligt i Sverige...?

• brud 070901

Karis Annelie: ack ack...detta filter ...

nej, han har ju inte gjort nått direkt fel mest bara inte tänkt sig för.

jag fick nog filmen mailad till mig av misstag då jag låg kvar på miling listan för förberedelsena, så jag ringde å frågade om jag fick tjuvtitta och vännen sa ja!??

han måste verkligen tro att jag är liberal som sjutton

• brud 070901

The flight attendant: japp... så naken som gud skapade henne

jag vet inte faktiskt om det är lagligt eller ej??? Ingen aning.

• kentfantast

Nu resonerar jag nog som Azra ungefär. Min man fick oxå en strippa, helt mot sin vilja men ändock... Hon dansade och tog av sig sina kläder ner till trosorna typ. DET är strippdans. Bara titta, inte röra, könet täckt (om jag har förstått Jenna Jameson rätt i hennes bok som jag just nu läser!!). En lapdance inkluderar mer beröring.

Men kom igen, gillade han själv att få hennes nakna underliv gnidet mot ansiktet? Eller höll han bara god min? Osmakligt, minst sagt! Jag hade inte uppskattat det och sannerligen inte min man heller.

• brud 070901

Lady o Lufsen: jag skrev tråkmåns med glimten i ögat... inget illa ment.

Sen så gav ju inte jag honom nån strippa, utan gav bara grönt ljus för det!!

• Marlean

Vet din m2b att du sett filmen? Har han sagt något?

• The flight attendant

Yes jag tror det, nästan 100% säker... I Sverige får man inte strippa av sig allt utan måste hålla trosor på, i Danmark tex får man klä av sig naken. Det är vad jag hört i alla fall.

I vilket fall som helst - att få ett underliv gnidande mot fejset är riktigt osmakligt..

• brud 070901

Marlean: ja han vet att jag sett den, han tyckte väll kanske att det var "dumt" att jag såg den men menade på att han inte tyckte det var så farligt... men när jag vände på steken och frågade hur han skulle känna om en man gned sitt kön i mitt ansikte så var det ju plötsligt inte lika okej!?
    han har bett om ursäckt och det är ju inte direkt tredje väldskriget hemma men jag är förbannad det kan jag inte sticka under stolen med.....

• brud 070901

kentfantast: han menar ju att han höll god min, jag har svårt att tänka mig att han tyckte om det... men sen så var det ju enmassa grabbigt tjutande och brölande på honom också, så jag vet inte!? Kanske kanske inte??

men som sagt, jag hade oxå tänkt mig se men inte röra mer än det jag fick se...

• A n n i s e n  25/8-07

Ja vad tråkigt att det blev fel, prata ut ordentligt om det hela & försök att lämna det bakom er sedan. Tyvärr gjort är gjort, men nu har ni en underbar dag att se fram emot. Försök att koncentrera er på det i stället

Svar på tråden Urspårad svensexa....