• Cally
    Äldre 18 Aug 00:20
    4091 visningar
    3 svar
    3
    4091

    Hakförstoring

    Hej hej! verkar finnas en del här som har erfarenhet av sköhetsoperationer. Någon som har förstorat hakan och vill berätta lite?
    Min haka är liten och ger mig en väldigt blyg och "okaxig" uppsyn. Jag kom på redan när jag var 10 att min profil inte gjorde mig rättvisa och har senaste två åren funderat på att operera in ett implantat, jag e 24 nu. Till skillnad från bröstop. så finns det väldigt få före/efter-bilder på hakor och informationen är lite mer begränsad så att säga... Jag skulle verkligen bli jättetacksam om någon som fixat sin ville berätta!

  • Svar på tråden Hakförstoring
  • vixen not a tramp
    Äldre 18 Aug 10:04
    #0

    Vet bara at Marilyn Monroe gjorde det, och det blev ju snyggt!

  • Aniara­4
    Äldre 12 Feb 11:38
    #3
    issaissa skrev 2013-02-12 09:54:23 följande:
    Hej :) har du gjort hakförstoring än? 

    Har suttit och läst allt om hakplastik på <x>. (jättebra o informativ sida)


    Det står bland annat att "den vanligaste metoden för hak förstoring är att ett silikonimplantat sätts in under huden mot benet på hakan."


    Vilken metod gjorde du? :) Tacksam för svar


    Jag blir lite nyfiken. Vad är det som får dig att med jämna mellanrum lyfta upp urgamla trådar om plastikkirurgi  för att posta den här länken? Är du seriöst intresserad av att göra bröstförstoring, bukplastik, fettsugning, rynkreducering och hakförstoring, och tror du att du kommer att få hjälpsamma svar från sedan länge avregistrerade användare som skrev något om det  för 5-6 år sedan? Eller finns det någon annan drivkraft bakom?

    Här är några till:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m4165661.html
    www.brollopstorget.se/Forum-2-33/m1189458.html
    www.brollopstorget.se/Forum-2-33/m1326676.html
    www.brollopstorget.se/Forum-2-33/m1376451.html
    www.brollopstorget.se/Forum-2-33/m1318493.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m4165661.html

    Särskilt märkligt blir det ju när man (med lite hjälp från Google) ser att det gjorts reklam för samma sida med liknande formuleringar av andra användare tidigare, och att det bl.a. funnits ett borttaget inlägg med rubriken "Gratis bröstförstoring!".

    Japp, nu är jag sådär cynisk och misstänksam igen.
  • Äldre 12 Feb 11:53
    #4
    Aniara4 skrev 2013-02-12 11:38:57 följande:
    Japp, nu är jag sådär cynisk och misstänksam igen.
    Jag hade precis samma tanke...
Svar på tråden Hakförstoring