den lilla,
du när inte ensam om detta problem. Jag har alltid varit en tunnis, och inte blev det bättre efter barnen då jag gick ner mer än jag gått upp efter varje barn, och sedan när jag separerade och började plugga samtidigt så bröt min mage ihop totalt och skaffade sig mjölkallergi för att markera att det var nog. Jag gick ner till 47 kilo och är 170 lång, såg ut som ett riktigt benrangel. Gick till en tjej som är utbildad nutritionist som verkligen hjälpte mig. Hon tvingade mig att skriva matdagbok över minsta lilla smula jag åt under en vecka, sedan räknade hon ut hur mycket av det jag behövde jag fick i mig. Så gjorde hon matsedlar åt mig och upplyste mig om kolhydrater, proteiner, fibrer och nödvändigt kaloriintag. Efter 3 månader hade jag ökat min fettprocent (som var katastrofalt dålig) med 4,5% och gått upp 3 kg som jag fortfarande lyckas hålla genom att äta som hon lärt mig. Väger numera 51 - 52 kg, men trillar inte längre ner under 50 kg som jag gjorde förut. Mår bra och är fylld av energi dessutom.
Kram och lycka till