• Marcus Brud

Att ge i morgongåva??

Jag ska ge bort presentkort i morgongåva, hur tråkigt det än är så vet jag att det är det han vill ha. Han älskar fiske så därför får det bli det =)

Men hur mycket ska jag ge bort? 1000:- eller 1500 =)

Jag vet att jag själv inte kommer få något då jag absolut inte vet vad jag vill ha, och han har tyvärr ingen fantasi att välja ut heller =)

• Svar på tråden Att ge i morgongåva??
  • Waersta

Då tycker jag absolut att det räcker med 1000:-

• Karis Annelie

Tänk på att ni kastar ut massor med pengar på bröllopet ändå. har du råd med så mkt på en present just då? Annars kan du väl ge han bara symbolisk summa så att säga... så kan han få lite mer när han fyller? Morgongåvor är ju inget måste heller... jag tycker det kan va lite onödigt, han har ju redan fått DIG i present

• ceowyn

Har också en fiskekille som blivande man. Om jag vore du skulle jag kanske luska lite om det är något speciellt han önskar (rulle/lina/bindmaterial el dyl). Och köpa det. Det blir lite mer personligare då, då kan han tänka på dig när han står i forsen och fiskar.
    Kolla med ev fiskepolare.....

Fast i o f s DU känner din Marcus (gissar att han heter så med tanke på ditt nick) bäst....vet du att han vill ha ett presentkort så är det det bästa du kan ge honom!!!! Jag håller med föregående talare att 1000 kr räcker.

• Waersta

Har man gemensam ekonomi så tycker jag det blir lite konstigt att ge presentkort. Min karl ska få en secret box..

• ceowyn

Waersta:
    Förstår hur du tänker med gemensam ekonomi och konstigt....fast hårddrar man det så blir det ju samma sak med alla presenter. Har man gemensam ekonomi så är man ju alltid med och betalar sina egna presenter. Presentkort eller Secretbox som morgongåva....mannen är med och betalar på båda vid gemensam ekonomi.

• Waersta

jo, han betalar ju på secret boxen så klart.. men det är inte han som är på korten iaf.

• ceowyn

Nej, om han var med på korten blev det ju ingen överraskning. Om han inte hade förbundna ögon vill säga...

• Marcus Brud

Vi har inte gemensam ekonomi :) Vi ska försöka ha det efter vi har gift oss. Det ska bli mycket spännande :)

• Marcus Brud

Nu ska jag åka iväg och handla presenkortet :D det blir 1500:- tror jag. Får se hur det känns när jag kommer dit :D

Svar på tråden Att ge i morgongåva??