• Melis

    Vill du banta med mig?

    Ja, nu är det mindre än ett år kvar till mitt bröllop...nu vill jag få bort mina extrakilo (som jag skaffat sedan jag belv tillsammans med min älskade) och vill komma i kontakt med andra för att komma igång. Helst skulle jag vilja komma i kontakt med några/någon i helsingborgstrakten men skulle även uppskatta att gå ner med hjälp av stöd från andra runt om i sverige via internet.

    Det är alltid bättre att vara fler! Så vill du gå ner några kilo hör av dig så gör vi det tillsammans!

  • Svar på tråden Vill du banta med mig?
  • Melis

    Hej, o vad bra! Jag behöver också nån att kunna prata med och peppa o så, jag bor på Högaborg i HBG, fyller 23 i okt, vi ska ha vigsel här i Sverige i mars men vi ska ha ett brölllop utomlands i aug 2008, så målet är att gå ner till aug. Ingen aning vad jag väger nu, har inte riktigt vågat väga mig men runt 70 - 75 skulle jag gissa på. (hoppas verkligen att det inte är mer). Jag vill väl gå ner det jag gick upp så 10 kg men mit mål är att gå ner minst 5 kg så någonstans mellan 5 och 10 kg.

    Så nu kan du svara på samma frågor..hihi

  • Melis

    hej hej, just nu gör jag inget för att komma i form då jag är hos mina föräldrar men åker hem till Hbg på söndag så from måndag ska jag börja simma 5 dagar i veckan och försöka promenera 30 min/ dag. sen ska jag tänka på min kost så det ska nog gå, med mkt vilja!

Svar på tråden Vill du banta med mig?